  • Data: 2003-09-04 18:43:20
    Temat: Re: Pytanie praktyczne o kredyt hipoteczny
    Od: Nicek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Niczym. Mieszkanie po prostu jest wlasnoscia spoldzielni. Ty to co
    > najwyzej mozesz posiadac spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu,
    > ktore w przypadku np. upadlosci spoldzielni nie przeszkodzi syndykowi
    > wyrzucic Cie z mieszkania i sprzedac go (nawet Tobie).
    > Podobnie musisz za kazdym razem uzyskiwac zgode wlasciciela mieszkania
    > (= spoldzielni) na rozmaite rzeczy, o ktorych normalnie moglbys sam
    > decydowac.

    Następny teoretyk. Z mieszkania hipotecznego też można Cię wyrzucić -
    np. jeżeli ma przez nie przebiegać autostrada i co poradzisz?
    Jako członek spółdzielni wybieram zarząd i mam głos w sprawach
    dotyczących spółdzielni. Więc jakim cudem miałaby upaść? Ale Ty wiesz
    oczywiście lepiej.
    Niektórym komunizm tak uderzył do głowy, że wszystko, co było w PRLu
    automatycznie uważają za nie do przyjęcia. Niezależnie od tego, czy
    obiektywnie jest to złe, czy nie. Jeżeli za komuny nisiłeś skarpetki, to
    teraz nie nosisz?