  • 1. Data: 2006-10-08 20:08:14
    Temat: Pytanie do specjalistów
    Od: "super-zero" <b...@v...pl>

    Witam szanownych Grupowiczów
    mam takie pytanie, mam kolegę który z jakiś powodów nie spłacał kredytu i
    będzie miał komornika sadowego, ma konto zgłoszone w US i 3 inne konta o
    których nikt nie wie tylko on i moje\jego pytanie jest następujące:
    czy komornik ściągnie pieniądze tylko z konta zgłoszonego do US czy w jakiś
    sposób znajdzie te konta o których on tylko wie.
    proszę o pomoc w odpowiedzi na pytanie
    Pozdrawiam serdecznie
    Łukasz

  • 2. Data: 2006-10-08 20:23:23
    Temat: Re: Pytanie do specjalistów
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "super-zero" <b...@v...pl> wrote in message news:egbltm$cgk$1@news.onet.pl...
> [...]
    > jakiś
    > sposób znajdzie te konta o których on tylko wie.

    Pytasz jak ukraść?

  • 3. Data: 2006-10-09 07:28:21
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w

    > Pytasz jak ukraść?

    Rozwin swoja wypowiedz.

    Neko

  • 4. Data: 2006-10-09 07:29:02
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "super-zero" <b...@v...pl> napisał

> [...]
    > jakiś
    > sposób znajdzie te konta o których on tylko wie.

    Na 90% nie znajdzie pozostalych kont. Ile tego kredytu jest?

    Neko

  • 5. Data: 2006-10-09 07:34:29
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Pytasz jak ukraść?

    Prosze rozwinac swoja wypowiedz.

    Neko

  • 6. Data: 2006-10-09 09:11:26
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Na 90% nie znajdzie pozostalych kont. Ile tego kredytu jest?
    >
    > Neko

    Nie mniej jednak, jesli jest to konto w ktoryms z popularnych bankow, a gra
    jest warta (dla komornika) swieczki, to wystarczy jedno pismo. Bank - chocby
    nie wiem jak go lubil - ma obowiazek udzielic odpowiedzi na zapytanie
    komornika i zajac konto.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2006-10-09 13:17:50
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl> wrote in message
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Prosze rozwinac swoja wypowiedz.

    Pytasz jak wziąć kredyt, żeby go potem nie spłacić?

  • 8. Data: 2006-10-09 13:21:44
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Pytasz jak wziąć kredyt, żeby go potem nie spłacić?

    Gosc napisal, ze zostal wziety
    kredyt, ktory z jakis powodow nie zostal
    splacony. Wspomniany gosc nie napisal
    jaki to byl powod. Nie ma zadnych podstaw
    aby stwierdzic, ze gosc jest zlodziejem.

    Byc moze wydarzyla sie jakas tragedia,
    byc moze stracil prace etc. Proponuje
    ciut wiecej wyczucia i ciut wiecej myslenia
    zamiast glupiego gledzenia. :)

    Neko

  • 9. Data: 2006-10-09 13:39:06
    Od: "platini76" <p...@g...pl>

    Neko <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Byc moze wydarzyla sie jakas tragedia,
    > byc moze stracil prace etc. Proponuje
    > ciut wiecej wyczucia i ciut wiecej myslenia

    Zawsze mozna probowac ulozyc sie z bankiem, ale ukrywanie kont (i srodkow na
    nich) przed egzekwujacym sadowy wyrok komornikiem to zwykly walek. Oszustow
    nazywajmy po imieniu. Oczywiscie bank z tego powodu nie splajtuje, ale to
    zadne usprawiedliwienie.

    platini

  • 10. Data: 2006-10-09 14:59:25
    Od: "Adas" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "super-zero" <b...@v...pl> napisał

    > Na 90% nie znajdzie pozostalych kont. Ile tego kredytu jest?
    Na 90% znajdzie