  • 1. Data: 2006-10-08 19:11:00
    Temat: kk wypłaty got. bez prowizji
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Czy istnieją karty kredytowe, za które nie trzeba płacić prowizji przy
    wypłacie z bankomatu. Słyszałem, że takowe posiada min. Getin Bank.

  • 2. Data: 2006-10-09 08:09:33
    Temat: Re: kk wypłaty got. bez prowizji
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jerry napisał(a):
    > Czy istnieją karty kredytowe, za które nie trzeba płacić prowizji przy
    > wypłacie z bankomatu. Słyszałem, że takowe posiada min. Getin Bank.

    Moze z wlasnychn bankomatow. Ale pytanie - po co? Przeciez juz bardziej
    oplaca sie chyba kredyt gotowkowy, albo w ROR.

  • 3. Data: 2006-10-09 10:28:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:452a03be$1@news.home.net.pl...

    > Moze z wlasnychn bankomatow. Ale pytanie - po co? Przeciez juz bardziej
    > oplaca sie chyba kredyt gotowkowy, albo w ROR.

    Chocby po to, zeby sie wreszcie pojawila karta uniwersalna -
    kredytowa+debetowa do wyplat gotowki z wlasnych bankomatow. Oczywiscie
    musialaby byc powiazana a kontem "w czesci debetowej". Nasze banki stosuja
    siakies glupie "zachety" do placenia debetowkami (czytaj: karne oplaty za
    brak takowych) a jednoczesnie wydaja kredytowki ktore z natury sa do tego
    przeznaczone... Byloby mniej plastiku w portfelu.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2006-10-11 20:29:05
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

    Nie rozumiesz. Co z tego, że nie zapłacisz prowizji od wypłaty z
    bankomatu (np. 5zł przy KK Multi), jeśli ta kasa, którą wybierzesz
    od razu jest oprocentowana na 21,9% ???

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2006-10-12 06:02:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "d_v_d" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Nie rozumiesz.

    Wogole nie zrozumiales o czym pisze...

    > Co z tego, że nie zapłacisz prowizji od wypłaty z
    > bankomatu (np. 5zł przy KK Multi), jeśli ta kasa, którą wybierzesz
    > od razu jest oprocentowana na 21,9% ???

    jakie oprocentowanie przy debetowej karcie?

    Pozdrowienia
    ---
    Slawek Kos --> s...@p...com