  • 1. Data: 2006-10-08 08:35:04
    Temat: Lukas promocja KK Maxima Plus - minusy?
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Przegladam warunki promocji KK Maxima Plus i zastanawiam
    sie nad minusami tej promocji. Wychodzi mi jednak na to,
    ze podpisuje umowe, robie jedna transkakcje bezgotowkowa,
    wrzucam karte do szuflady, wypowiadam umowe po 6 miesiacach
    (np. przenoszac karte do innego banku) i mam 50 PLN w kieszeni.
    Jakies minusy?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-10-08 18:06:53
    Temat: Re: Lukas promocja KK Maxima Plus - minusy?
    Od: <p...@o...pl>

    dokładnie tak jak piszesz, a minusem może być Twoja pamięć, jak zapomnisz
    wypowiedzieć umowę :)

  • 3. Data: 2006-10-09 06:24:35
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Marcin wrote:
    > Jakies minusy?

    Chce Ci sie tak kombinowac dla 50 zl... ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-10-09 09:55:05
    Od: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>

    A teraz to samo robi Fortisbank i oprócz 50 zł, będziesz mieć jescze karte z
    wybranym przez siebie zdjęciem!!
    Ale chyba musisz tam 2 transakcje zrobic, ale nazwijmy to "minusikiem" a nie
    minusem
    fafik

  • 5. Data: 2006-10-12 07:13:56
    Od: TheMeter <T...@p...pl.inv>

    fafik wrote:

> [...]
    > z wybranym przez siebie zdjęciem!!
    > Ale chyba musisz tam 2 transakcje zrobic, ale nazwijmy to "minusikiem" a

    Mozesz podac linka do jakichs szczegolow? Poszukiwania na stronie fortisa i
    w googlach nie daly rezultatow :(