  • 1. Data: 2006-10-07 15:26:40
    Temat: AlkorTradeSystem
    Od: "Alkor" <a...@w...gazeta.pl.pl>

    http://ats.free.pl/

    Niezbędny wstęp do opisu systemu ATS.

    Budując system postawiłem na jego uniwersalność. Istnieją systemy,
    które są idealne na wzrosty, spadki lub konsolidacje. Ja chciałem
    napisać system, który będzie na tyle dobry, że będzie się sprawdzał w
    każdych warunkach rynkowych. Dlatego jego wyniki nie są być może
    porażające - gwarantują jednak, opierając się na danych
    historycznych - określoną stopę zwrotu z zainwestowanego kapitału.

    Nie miałem zamiaru sztucznie "podkręcać" jego wyników dlatego nie
    uciekam od prezentowania strat, jakie system w określonych okresach
    czasu przynosił. Postawiłem na wiarygodność, która w przypadku
    mechanicznych systemów jest najważniejsza (oprócz zysków oczywiście
    J ).

    System był optymalizowany na służbowej maszynie (sic!) wyposażonej w
    procka 2x3,2Ghz i 4GB RAMu na pokładzie. Dzięki temu mogłem dokonać
    miliardów przeliczeń i dopasowania setek parametrów, indeksów, trendów
    itd. itp. W końcu wybrałem najlepsze, a jednocześnie najmniej
    skomplikowane formuły i zbudowałem system. Optymalizację systemu
    wykonywałem mając na uwadze zasadę, że liczba parametrów i wskaźników
    jest odwrotnie proporcjonalna do efektywności systemu w przyszłości.
    Doświadczeni gracze z pewnością wiedzą, że nadmierna optymalizacja
    (dążenie do maksymalnie wysokiej stopy zwrotu) powoduje małe
    prawdopodobieństwo osiągnięcia choćby przybliżonych zysków w
    przyszłości.

    Strona WWW systemu ATS jest stroną roboczą, która będzie przechodziła
    ewolucje. Proszę o wyrozumiałość za jej toporność, ale nie o to w tym
    wszytskim przecież chodzi, że by ładnie wyglądało. Chodzi o
    efektywność J Obecnie korzystam z obszaru na serwerze mojego kolegi,
    którego proszę w żaden sposób nie łączyć z tą ofertą. Dzięki Patryk za
    umożliwienie wrzucenia stronek na serwer! J

    Najważniejsze informacje o ATS.

    Na poniższych założeniach bazują wyniki danych historycznych.
    Oczywiście każdy z graczy może nanieść własne możliwości w
    inwestowanie w kontrakty. Mniejsza ilość kapitału oznaczać będzie
    odpowiednio mniejsze stopy zysku/straty. Podobnie z procentowym
    zaangażowaniem w transakcje w stosunku do kapitału jakim dysponujemy.

    System oparty jest na danych godzinowych. Dodatkowo korzysta z
    trendów, które daje się zaobserować na danych dziennych. Dzięki temu
    jest odporny na chwilowe wahania i fałszywe wybicia. System generuje w
    tygodniu średnio od 1 do 3 sygnałów. Nie ma nic wspólnego z Day
    Tradingiem (wykańczającym zresztą J ).

    Założenia ATS.

    - Kapitał początkowy (Initial Equity): 20.000 PLN

    - Zaangażowanie kapitału w zajęcie pozycji (Position Size): 50%

    - Odwracanie pozycji (Reverse): TAK (zamknięcie Long otwiera Short i
    na odwrót)

    - Depozyt (Margin Deposit): 72% wartości punktowej WIG20

    - Prowizja od otwarcia/zamnięcia 1 pozycji (Commission): 15 PLN

    Co mam do zaoferowania?

    Abonament na korzystanie z sygnałów generowanych przez system
    (abonament odnawiany jest raz na miesiąc). Wykupienie abonamentu
    zagwarantuje Ci:

    1. Natychmiastowe poinformowanie o zajęciu/zmianie pozycji przez
    system (e-mail + sms).

    2. Brak konieczności wykupowania dostępu do notowań on-line
    (kontrakty, indeksy, surowce i in.).

    Na koniec. Czy sam korzystam z ATS?

    Oczywiście! Dlaczego więc go oferuję innym? Słyszałeś o
    "maksymalizacji zysków"? No to wszystko jasne mam nadzieję J Niemniej
    nie wykluczam wycofania się z oferty publikowania sygnałów systemu
    (oczywiście po uprzednim poinformowaniu zainteresowanych).

    http://ats.free.pl/

  • 2. Data: 2006-10-07 16:04:26
    Temat: Re: AlkorTradeSystem
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>