  • 1. Data: 2006-10-08 09:11:48
    Temat: pytanie - kredyt hipoteczny wartośc nieruchomości.
    Od: Assssannn <a...@p...fr>

    Jaką wartość wpisuje się do kalkulatora kredytowego
    Wartość domu + działka ?
    A jeśli wpisuje się działkę to skoro jest ona w 1 kawałku (4890 m2)
    a cena 1 m2 budowlanego waha się w granicach 200 - 300 zł, to czy
    bank przyjmie taką wartość dla całej działki czy tylko dla jej części ?
    Chciałbym to wiedzieć zanim udam się do banku po malutki kredycik
    hipoteczny.
    J.

  • 2. Data: 2006-10-08 21:04:10
    Od: "Dawidek ||gazeta pl" <c...@i...tlen.pl>

    Użytkownik "Assssannn" <a...@p...fr> napisał w wiadomości
> [...]
    > bank przyjmie taką wartość dla całej działki czy tylko dla jej części ?
    > Chciałbym to wiedzieć zanim udam się do banku po malutki kredycik

    Nie rozumiem .....kupujesz całą działkę + dom czy budować będziesz ...może
    jest pózno ale nie łapie o co chodzi w pytaniu.

    Bank sprawdza czy wartosc tego co kupujesz (dajesz jako zabezpieczenie) nie
    przekracza za bardzo(*) kwoty kredytu.

    Dawidek

    (*) za bardzo = 1-15% w zależności od banku i obiektu.

  • 3. Data: 2006-10-09 14:36:03
    Od: Assssannn <a...@p...fr>

    > Nie rozumiem .....kupujesz całą działkę + dom czy budować będziesz ...może
    > jest pózno ale nie łapie o co chodzi w pytaniu.

    Nie ma już działkę i na niej nie wykończony domi czy wartoośc tzw.
    wkładu własnego to wartośc działki + to co wybudowałem czytylko to co
    wybudowałem bez działki ??
    J.