  • 21. Data: 2009-04-23 22:52:12
    Temat: Re: Pytanie do XX-L-a
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gsqk6h$651$1@news.interia.pl...

    > Niech se Łobama wprowadzi strażaka w każdej firmie, i nałoży podatek na
    > stare gruchoty który będa płacić najbiedniejsi.... Od tego mu
    > urośnie......
    >
    > P.S. Zawsze się zastanawiałem kto sie na te michnikowsko-onetowskie bzdury
    > daje nabrać. Ale jak widać frajerów nie brakuje....

    napisze tyle frajerze, to nie michnikowskie cośtam cośtam ale konserwatywna
    gazeta z juesofej ;)
    mnie też rozbawiło ale Ty mnie bawisz jeszcze bardziej... jeśli chodzi o
    pomysły z ekologicznymi bzdetami to kalifornia chyba na świecie przoduje
    więc przypominam ponownie krajem podawanym jako pewien wzór odniesienia
    przez JKM jest właśnie juesofej.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 22. Data: 2009-04-23 23:06:48
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > O nie kolego Dekazee, tu się akurat mylisz. Co do budżetówki to UPR jasno
    > i konkretnie obiecywał że ją SPRYWATYZUJE gdzie to będzie tylko mozliwe.
    > (miały zostać tylko Sądy, Policja i Wojsko). Reszta hołoty zostanie
    > rozpędzona na cztery wiatry ....

    no więc pomysł z częściową prywatyzacją policji też miał ale nie sugerujesz,
    że JKM chciał obniżenia płac policji, wojska, sądów itd? a po
    sprywatyzowaniu, pracownik czegoś tam, czegoś tam miałby zarabiać mniej?

    to co napisałem nie stoi w sprzeczności z tym co piszesz powyżej, a płace po
    ZNACZNYM obniżeniu podatków miały ZNACZNIE wzrosnąć z wielu powodów... co
    wielokrotnie w różnych miejscach i formach JKM dowodził a mam nawet sporo
    materiałów a Ty piszesz że obniżenie podatków i wzrost płac nie jest
    możliwy... ;)))

    napisałeś "Dla mnie baranem jest ten, kto głosuje na kogoś kto obiecuje
    jednoczesne
    obiżanie podatków i podnoszenie płac w budżetówce."
    ZUPEŁNIE nie interesują mnie płace budżetóki ale jesteś zwykłym baranem,
    zgadzam się z Tobą...

    a dwie linijki później napisałeś "Cudów nie ma." więc jak rozumiem
    stwierdzasz, że JKM obiecuje takie same cuda na kiju jak Donek? (Tu się
    jednak nie zgodzę, jednak Donek jest bliższy rzeczywistości :)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzzz.

  • 23. Data: 2009-04-23 23:13:08
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > temacie;)
    >
    > Zupełnie niepotrzebnie się bulwersujesz i wszystkich obrzucasz. Radzę ci:
    > bądź w opozycji do każdej władzy, bo ona jest zawsze w opozycji do ciebie.
    > Z tego co tu wypisujesz widzę, że jesteś bardzo silnie związany albo nie
    > rozumiesz powyższego.

    nie bulwersuję się a bardziej bawię, żadna władza mi nigdy nic nie dała a
    zawsze dużo zabiera, ale generalnie niespecjalnie mnie interesuje kto dorwie
    się do koryta bo i tak ja NIC z tego mieć przecież nie będę a byle nie były
    to pokraczne szkodniki pokroju nieudaczników pisooszołomów. Zagłosuję i
    będzie to zdecydowanie głos pozytywny, na tą partię, która wymyśli sposób
    na niedopuszczanie nieudaczników życiowych typu jaro kaczka i mu podobni
    stanowiący zdecydowaną większość w sejmie.

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 24. Data: 2009-04-24 06:18:31
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > a dwie linijki później napisałeś "Cudów nie ma." więc jak rozumiem
    > stwierdzasz, że JKM obiecuje takie same cuda na kiju jak Donek? (Tu się
    > jednak nie zgodzę, jednak Donek jest bliższy rzeczywistości :)

    Jeszcze raz ci powtarzam kolegao Dekazze, JKM nigdy nie obiecywał nikomu
    żadnych podwyżek.
    Obiecywał tylko że jak dojdzie do władzy to sprywatyzuje co się da
    rozpędzając bandę urzędniczą - dzięki czemu będzie obniżał podatki - co może
    wpłynąć na zmniejszenie obciążeń podatkowych i dać impuls do zwiększonego
    zatrudniania ludzi....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2009-04-24 06:21:32
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > rozpędzając bandę urzędniczą

    W tym całą Eurounijna hołotę.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2009-04-24 06:36:49
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kaczka tez żadnego wpływu nie miała, ale przynajmniej bzdur nie
    > obiecywała.

    Za to bzdury realizowała :>

    > Przypominam:
    > http://www.tuskwatch.pl/index.php/obietnice-platform
    y/
    > Rudy obiecywał "przyspieszenie" wzrostu gospodarczego (w momoencie gdy
    > ten wzrost wynosił 6%)

    Czy Wy naprawdę pogłupieliście?
    To tak jakbyś miał pretensje do szefa, że obiecał podwyżkę i nie dotrzymał
    słowa.
    A nie dotrzymał, bo spłonęła mu firma i cały dobytek.

    > Przypominam jeszcze raz, że "szmaciarsz jaro" podatki i składki
    > obniżał...

    Miał z czego i nie miał na głowie kryzysu. Nie sztuka obniżać, jak
    gospodarka pędzi pełną parą. Przy czym należy zwrócić uwagę, że gospodarka
    nie zaczęła pędzić dzięki rządom kaczek.

  • 27. Data: 2009-04-24 07:49:28
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Baloo wrote:

> [...]
    > słowa.
    > A nie dotrzymał, bo spłonęła mu firma i cały dobytek.

    Mógł nie obiecywać, przecież wiedział, że fabrykę i dom podpali żeby
    wyłudzić ubezpieczenie i uciec od długów. Każdy się po nim tego spodziewał
    bo był rudy.

  • 28. Data: 2009-04-24 07:56:38
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mógł nie obiecywać, przecież wiedział, że fabrykę i dom podpali żeby
    > wyłudzić ubezpieczenie i uciec od długów.

    Na pewno dobrze się czujesz?

  • 29. Data: 2009-04-24 08:10:45
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Baloo wrote:

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno dobrze się czujesz?

    Nie wiem czy na pewno. A co? Chyba nie te gazety czytasz co trzeba. Czytaj
    te obiektywne. Np. "Gość niedzielny" jest świetny.

  • 30. Data: 2009-04-24 08:16:35
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Nie wiem czy na pewno. A co?

    A to, że zgodnie z Twoim tokiem myślenia, to PO z Tuskiem jest
    odpowiedzialny za wybuch globalnego kryzysu.
    Stąd pytanie - czy aby dobrze się czujesz.

    > Chyba nie te gazety czytasz co trzeba. Czytaj
    > te obiektywne. Np. "Gość niedzielny" jest świetny.

    No i jesteśmy w domu :>
    Swoją drogą katolickie czasopismo stawiane jako wzór obiektywizmu ... nieno
    kupa śmiechu.