  • 1. Data: 2009-04-22 08:20:46
    Temat: Pytanie do XX-L-a
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Odnośnie twoich wypowiedzi:

    >Przestańcie bujać w obłokach i opowiadać koszałki-opałki ala J.K.Mikke i
    >UPR.
    >XIX-wieczny kapitalizm i całkowicie wolny rynek to są mrzonki w XXI wieku.

    Czy zadłużanie swojego własnego kraju może trwać w nieskończoność ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-04-23 07:35:01
    Temat: Re: Pytanie do XX-L-a
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Odnośnie twoich wypowiedzi:

    > Czy zadłużanie swojego własnego kraju może trwać w nieskończoność ?.

    I jak skomentujesz to że twoi pseudoliberałowie którzy w ramach obniżania
    podatków właśnie je podwyższają:

    http://www.uprtv.pl/uprtv/uprtv_play.php?id=00000004
    79

    Właściciele starych aut zapłacą wysoki podatek
    http://tiny.pl/zrvs

    Nie wstyd ci za nich ty platformiany euronaganiaczu ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-04-23 07:39:28
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    >
    > Właściciele starych aut zapłacą wysoki podatek
    > http://tiny.pl/zrvs
    >
    > Nie wstyd ci za nich ty platformiany euronaganiaczu ?.

    Nie wsytyd ci za te kłamstwa ?

    Co nam obiecał Donald Tusk?
    15.html

    "[...] będziemy stopniowo i rozważnie OBNIŻALI PODATKI i podniesiemy płace w
    sektorze publicznym [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-04-23 13:55:04
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Co nam obiecał Donald Tusk?
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,47006
    15.html

    > "[...] będziemy stopniowo i rozważnie OBNIŻALI PODATKI i podniesiemy płace
    > w sektorze publicznym [...]".

    a tobie baranie nie wstyd ze niezauwazasz tego co sie dzieje na calym
    swiecie czy chocby u sasiadow? klapki na oczy i modlitwa do nierealnych
    banialuk?
    do tego zaprzeczasz sam sobie w co drugim poscie, lepiej ciesz sie z tego w
    jakim kraju zyjesz bo u nas na szczescie nie ma jeszcze zalazka
    socjalistycznej rewolucji jak to ma miejsce w wielu krajach gdzie ludzie
    zwracaja sie ku socjalistycznym oszolomom.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 5. Data: 2009-04-23 14:17:49
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jest tak jak myslalem. Wszystkie niepowodzenia i brak reform Rudy i jego
    fani beda tlumaczyc kryzysem.

    D.

  • 6. Data: 2009-04-23 15:32:39
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    15.html

    > a tobie baranie nie wstyd ze niezauwazasz tego co sie dzieje na calym
    > swiecie czy chocby u sasiadow?

    Po co Rudy obiecywał "przyspieszenie wzrostu gospodarczego", skoro nie ma na
    to żadnego wpływu?
    I dlaczego tacy yntylegenci jak Ty na niego głosowali, skoro wiedzieli, że
    obiecując coś na co nie ma wpływu, kłamie i zmyśla?

> [...]
    > socjalistycznej rewolucji jak to ma miejsce w wielu krajach gdzie ludzie
    > zwracaja sie ku socjalistycznym oszolomom.

    A u nas to niby ku komu się zwrócili?
    Nowe składki społeczne, nowe podatki, dopłaty do kredytów, spłata kredytów
    dla bezrobotnych, dopłaty za utrzymanie miejsc pracy...
    Widzisz oszołomstwo za granicą, a nie widzisz go pod własnym nosem tylko
    dlatego, że tubylcze oszołomy wciąż nazywają siebie "lyberałami"?

  • 7. Data: 2009-04-23 19:12:39
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > banialuk?
    > do tego zaprzeczasz sam sobie w co drugim poscie

    Dla mnie baranem jest ten, kto głosuje na kogoś kto obiecuje jednoczesne
    obiżanie podatków i podnoszenie płac w budżetówce.
    Albo się kuźwa podnosi płace i podnosi podatki, albo zmniejsza płace i
    zmniejsza podatki.

    Cudów nie ma. Z pustego to i Salomon nie naleje ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2009-04-23 20:37:25
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jest tak jak myslalem. Wszystkie niepowodzenia i brak reform Rudy i jego
    > fani beda tlumaczyc kryzysem.

    Ty lepiej tłumacz swoim fanom swoje bzdurne prognozy..

    pzdr

  • 9. Data: 2009-04-23 20:39:01
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > zmniejsza podatki.
    >
    > Cudów nie ma. Z pustego to i Salomon nie naleje ....

    no więc baranem jesteś bo co innego obiecywał od zawsze JKM? ano to, że
    zmniejszenie podatków wpłynie znacząco na wzrost płac i tyle w tym temacie;)

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 10. Data: 2009-04-23 20:44:02
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Po co Rudy obiecywał "przyspieszenie wzrostu gospodarczego", skoro nie ma
    > na to żadnego wpływu?

    żadnego? przy sprzyjających okolicznościach mógłby mieć tak jak kaczka miała
    a jakie są okoliczności każdy widzi, zobacz to:

    http://wiadomosci.onet.pl/1957877,12,item.html

    gdyby kaczka rozkradała dalej jak przez 2 lata to by była tragedia i
    wszystkiemu by pewnie byłą winna europa, opozycja i niewiadomo co za
    sprzysiężone siły ciemności..

    > I dlaczego tacy yntylegenci jak Ty na niego głosowali, skoro wiedzieli, że
    > obiecując coś na co nie ma wpływu, kłamie i zmyśla?

    ma wpływ baranie i dlatego mamy względnie dobrą sytuację w porównaniu do
    sąsiadów, ale ćwierćynteligent pisooszołom i tak tego nie przyjmuje do
    wiadomosci.

> [...]
    > Widzisz oszołomstwo za granicą, a nie widzisz go pod własnym nosem tylko
    > dlatego, że tubylcze oszołomy wciąż nazywają siebie "lyberałami"?

    nie wygląda to najlepiej, obawiam się jednak że cały czas brak
    alternatywy... szmaciarz jaro by dopiero nawyprawiał i na "pobudzał"
    gospodarkę za moje podatki. Aż strach pomyśleć.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.