  • 1. Data: 2009-04-21 16:32:41
    Temat: Brad PITT
    Od: "leo" <l...@b...com>

    Angelina i Brad rozstali sie. Wraz z zerwaniem
    rozpoczela sie walka o prawa do opieki nad dziecmi.
    Aktorka zaoferowala bylemu kochankowi
    90 milionów dolarow za zrzeczenie sie praw
    do maluchow. Jesli ten nie zgodzi sie na stawiane
    przez nia warunki, to zagrozila, ze zniszczy go w sadzie.
    Widac Pitt ma już wyjatkowo dosyc Jolie,
    bo wlasnie opuscil Stany Zjednoczone.

    -

  • 2. Data: 2009-04-21 17:15:12
    Temat: Re: Brad PITT
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "leo" <l...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez nia warunki, to zagrozila, ze zniszczy go w sadzie.
    > Widac Pitt ma już wyjatkowo dosyc Jolie,

    E tam to ja mam lepsze. Angelina Jolie zapytana przez magazy People o sekret
    jej nieprzemijającej urody odpowiedziała, że jest nim pasztet drobiowy
    którym sie codziennie smaruje po ryju. Pasztet ten sprowadza specjalnie z
    Polski bezpośrednio od producenta czyli firmy Duda. Prezes Duda zapytany o
    te niesamowite właściwości pasztetu uchylił rąbka tajemnicy mówiąc, że do
    pasztetu dodawane są sproszkowany łaty świętych krów co dużo ryczą a mało
    mleka dają, sprowadzane specjalnie z Katmandu. Nie chciał jednak powiedzieć
    jaka technologia jest wykorzystywana do proszkowania łat zasłaniając się
    tajemnicą firmy. Zdradził jednak, że w najbliższym czasie zostanie podpisany
    kontrakt z Panią Jolie która zostanie ambasadorką pasztetu w Hollyłudzie.
    Stanowi to najsilniejszy element nowej strategii naprawczej koncernu która
    generować będzie niebotyczne zyski ponieważ doprowadzi do przejęcia rynku
    chirurgii plastycznej o wartości 5 mld dolarów. Analitycy przewidują, że
    akcje koncernu Duda na jutrzejszej sesji będą notowane po pińcet.

  • 3. Data: 2009-04-21 17:24:04
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Są na to futuresy?
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-04-21 21:18:27
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A jak ze zdrowiem Madonny po jej ostatnim wypadku?

    D.

  • 5. Data: 2009-04-21 23:51:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dieter pisze:
    > A jak ze zdrowiem Madonny po jej ostatnim wypadku?

    A co to za firma? Coś powiązanego z Rydzykiem, sądząc po nazwie? ;->

  • 6. Data: 2009-04-22 07:40:07
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Ponoć leży razem z Mroczkiem w szpitalu.
    DJ

  • 7. Data: 2009-04-22 16:47:52
    Od: Leksy <l...@g...com>

    leo pisze:
> [...]
    > przez nia warunki, to zagrozila, ze zniszczy go w sadzie.
    > Widac Pitt ma już wyjatkowo dosyc Jolie,

    heh ja jej mogę zrobić dzieciaki i wezmę tylko 9 mln $ za zrzeczenie się
    praw :)

  • 8. Data: 2009-04-26 09:04:43
    Od: zma <z...@o...pl>

    Cen sie stary i nie psuj rynku. Nie schodz ponizej 80mln. ;-))

  • 9. Data: 2009-04-26 09:05:46
    Od: zma <z...@o...pl>