    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Pytanie do XX-L-a
    Date: Fri, 24 Apr 2009 01:06:48 +0200

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gsqj6l$4qc$1@news.interia.pl...

    > O nie kolego Dekazee, tu się akurat mylisz. Co do budżetówki to UPR jasno
    > i konkretnie obiecywał że ją SPRYWATYZUJE gdzie to będzie tylko mozliwe.
    > (miały zostać tylko Sądy, Policja i Wojsko). Reszta hołoty zostanie
    > rozpędzona na cztery wiatry ....

    no więc pomysł z częściową prywatyzacją policji też miał ale nie sugerujesz,
    że JKM chciał obniżenia płac policji, wojska, sądów itd? a po
    sprywatyzowaniu, pracownik czegoś tam, czegoś tam miałby zarabiać mniej?

    to co napisałem nie stoi w sprzeczności z tym co piszesz powyżej, a płace po
    ZNACZNYM obniżeniu podatków miały ZNACZNIE wzrosnąć z wielu powodów... co
    wielokrotnie w różnych miejscach i formach JKM dowodził a mam nawet sporo
    materiałów a Ty piszesz że obniżenie podatków i wzrost płac nie jest
    możliwy... ;)))

    napisałeś "Dla mnie baranem jest ten, kto głosuje na kogoś kto obiecuje
    jednoczesne
    obiżanie podatków i podnoszenie płac w budżetówce."
    ZUPEŁNIE nie interesują mnie płace budżetóki ale jesteś zwykłym baranem,
    zgadzam się z Tobą...

    a dwie linijki później napisałeś "Cudów nie ma." więc jak rozumiem
    stwierdzasz, że JKM obiecuje takie same cuda na kiju jak Donek? (Tu się
    jednak nie zgodzę, jednak Donek jest bliższy rzeczywistości :)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzzz.