  • 41. Data: 2009-04-25 00:26:46
    Temat: Re: Pytanie do XX-L-a
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gsrui6$ev4$1@inews.gazeta.pl...

    > (...)
    >
    > No to masz cel w życiu.
    > Z zaznaczeniem jednak, że jest to cel, który Cię w ogóle nie interesuje :)

    pozwól, że cele sam sobie obiorę. Zajmij się swoimi także sam.
    Celem socjalistycznych oszołomów jest stawianie celów życiowych i centralne
    rozwiązywanie problemów za jednostki.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 42. Data: 2009-04-25 08:04:37
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Czy zadłużanie swojego własnego kraju może trwać w nieskończoność?

    Po Twoim blamażu na wątku "Dlaczego UPR jest partią kanapową" gdzie nie byłeś
    w stanie podać ani jednego sensownego argumentu dlaczego poparcie dla UPR jest
    niższe niż 1% uważam próby dyskusji z Tobą za bezcelowe.
    Z nawiedzonymi oszołomami dyskutować się nie da.

  • 43. Data: 2009-04-25 09:03:25
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pochwal sie swoimi prognozami. Sa w ogole takie?

    D.

  • 44. Data: 2009-04-25 14:50:42
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > jest
    > niższe niż 1% uważam próby dyskusji z Tobą za bezcelowe.
    > Z nawiedzonymi oszołomami dyskutować się nie da.

    Przecież podaje ci argumenty cały czas, ale u kolegi występują chyba jakieś
    kłopoty z kojarzeniem.
    Po prostu społeczeństwu marzy się unijny socjalizm który SKUTECZNIE
    utrwalany jest przez Walterowsko-Solorzowsko-Michnikowskie tuby propagandowe
    i tyle, skutkiem czego odsetek myślących wolnorynkowo wynosi około 1 - 2% ot
    wszystko.
    Dlatego skierowałem pytanie do ciebie ile ta zabawa w socjalizm może jeszcze
    potrwać, i czy czasami nie prowadzisz jakiś kalkulacji (w pewnym sensie może
    i nawet podobnych do kalkulacji giełdowych) odnośnie bankrutacji w/w
    socjalistycznego systemu, który opiera się na zadłużaniu własnego
    społeczeństwa (które w naszym kraju z konsekwencją szwajcarskiego zegarka
    wynosi około 30 mld rocznie) ...?.

    Czy nie orientujesz się drogi XXL-u kiedy braknie kasy na spłacanie odsetek
    od pożyczek (jak u Gierka) i system pierdolnie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 45. Data: 2009-04-25 21:53:26
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Nie wstyd ci za nich ty platformiany euronaganiaczu ?.

    No i jeszcze jedno.
    Czy satysfakcjonuje cię już teraz to to ty platformiany euronaganiaczu że
    (przypadkowo) nie użyłem w ponizszym wątku ani jednego linku z Michalkiewcza
    ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 46. Data: 2009-04-26 07:07:10
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Czy nie orientujesz się drogi XXL-u kiedy braknie kasy na spłacanie
    > odsetek
    > od pożyczek (jak u Gierka) i system pierdolnie ?.

    Czy oprócz używania epitetów w stylu "nawiedzony oszołom" twój platformiany
    sztab partyjny nie ma innej alternatywy w odpowiedzi na to pytanie ?.
    Czy to wszystko na co cię stać ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/