  • 11. Data: 2009-04-23 20:47:17
    Temat: Re: Pytanie do XX-L-a
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > no więc baranem jesteś bo co innego obiecywał od zawsze JKM? ano to, że
    > zmniejszenie podatków wpłynie znacząco na wzrost płac i tyle w tym
    > temacie;)

    O nie kolego Dekazee, tu się akurat mylisz. Co do budżetówki to UPR jasno i
    konkretnie obiecywał że ją SPRYWATYZUJE gdzie to będzie tylko mozliwe.
    (miały zostać tylko Sądy, Policja i Wojsko). Reszta hołoty zostanie
    rozpędzona na cztery wiatry ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2009-04-23 20:51:29
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > http://wiadomosci.onet.pl/1957877,12,item.html

    Neoliberalna polityka Polskiego rządu - myślałem ż espadne z krzesła ....
    Weź się kurwa nie ośmieszaj tymi michnikowsko-onet-owskimi bzdetami.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2009-04-23 21:04:17
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Neoliberalna polityka Polskiego rządu - myślałem ż espadne z krzesła ....
    > Weź się kurwa nie ośmieszaj tymi michnikowsko-onet-owskimi bzdetami.....

    Niech se Łobama wprowadzi strażaka w każdej firmie, i nałoży podatek na
    stare gruchoty który będa płacić najbiedniejsi.... Od tego mu urośnie......

    P.S. Zawsze się zastanawiałem kto sie na te michnikowsko-onetowskie bzdury
    daje nabrać. Ale jak widać frajerów nie brakuje....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2009-04-23 21:13:40
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Weź się kurwa nie ośmieszaj tymi michnikowsko-onet-owskimi bzdetami.....

    Łał, to Michnik kupił już nawet 'Washington Times'?

  • 15. Data: 2009-04-23 21:28:47
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    "[... ]W obliczu światowego kryzysu ekonomicznego przywódcy w Warszawie
    obcięli stopy podatkowe [...]".

    To fak tu nastąpiła zmiana. Bo przed "otwarciem" unijnych granic i
    spierdzieleniem 2/3 "stanu liczebnego" młodego pokolenia za granicę w
    obliczu wcześniejszych "kryzysów ekonomicznych" recepta Balcerowicza na
    kołopty brzmiała zawsze "PODWYŻSZYC STOPY PROCENTOWE", dzięki czemu na
    tablicach z informacjami o robotę w moim macierzystym urzedzie pracy zawsze
    swieciły pustkami....

    Zresztą teraz też wszystko wraca do "normy" i boom ofert z roku 2006-2008
    jakby miał się ku końcowi.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2009-04-23 21:36:30
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Łał, to Michnik kupił już nawet 'Washington Times'?

    Nie wiem, moze to i naskrobały jakies Amerkany (a Michnik powtórzył), ale
    jak widać zdają się być mocno mocno niedoinformowani....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2009-04-23 22:03:42
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Endriu pisze:

    > "[... ]W obliczu światowego kryzysu ekonomicznego przywódcy w Warszawie
    > obcięli stopy podatkowe [...]".

    A tak dla ścisłości , to nie "przywódcy" obcięli stopy, a RPP pod
    przewodnictwem Pan Prezesa Narodowego Banku Polskiego, którego na
    szczęście Tuskowi nie udało się zmienić - wbrew przywódcom i większości
    "salonowych ekonomistów".

    Proszę przypomnieć sobie polemiki z końca roku 2007 (m.inn. na tej
    grupie ) i argument podnoszone wówczas przez Skrzypka "o pewnych
    okolicznościach płynących z międzynarodowych rynków" , które przemawiały
    za luzowaniem polityki pieniężnej, podczas gdy jedynie słuszna zgraja
    "ekonomistów" ze szkoły Balcerowicza dostrzegła owe "okoliczności" z
    błyskiem geniusza w oku dopiero równo rok później, bo przecież jeszcze
    na jesieni 2008 roku nie dostrzegali żadnego kryzysu i upierali się przy
    prognozie wzrostu PKB na rok 2009 powyżej 4%.

    Podziękujcie tym , którzy odsunęli na czas Balceropodobnych od decyzji,
    bo mielibyśmy już dawno głęboką recesję gdyby skutki kryzysu światowego
    nałożyły się na zmrożenie gospodarki na skutek podniesienia stóp
    procentowych pod konie 2007, tak , jak chciał tego
    Balcerowicz,Jankowiak, Petru i inni ich wyznawcy.

  • 18. Data: 2009-04-23 22:06:34
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Greg" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > żadnego? przy sprzyjających okolicznościach mógłby mieć tak jak kaczka
    > miała

    Kaczka tez żadnego wpływu nie miała, ale przynajmniej bzdur nie obiecywała.

    > a jakie są okoliczności każdy widzi, zobacz to:
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1957877,12,item.html

    "W obliczu światowego kryzysu ekonomicznego przywódcy w Warszawie obcięli
    stopy podatkowe"

    Mam Ci przypomnieć kto obciął te stopy podatkowe?

    "(...) czasowo zawiesili niektóre regulacje rządowe"

    A które konkretnie?
    Że strażaka nie będę musiał mieć w firmie? Uff...

    "Polacy (...) nie wierzą, by powiększanie interwencji państwa było
    odpowiedzią na słabnięcie gospodarki."

    No właśnie, Polacy nie wierzą.
    Tyle że Tusk ma to w dupie i tak jak już wspomniałem:
    "Nowe składki społeczne, nowe podatki, dopłaty do kredytów, spłata kredytów
    dla bezrobotnych, dopłaty za utrzymanie miejsc pracy"

    > ma wpływ baranie i dlatego mamy względnie dobrą sytuację w porównaniu do
    > sąsiadów, ale ćwierćynteligent pisooszołom i tak tego nie przyjmuje do
    > wiadomosci.

    Przypominam:
    http://www.tuskwatch.pl/index.php/obietnice-platform
    y/
    Rudy obiecywał "przyspieszenie" wzrostu gospodarczego (w momoencie gdy ten
    wzrost wynosił 6%)
    a nie "względnie lepszą sytuację w porównaniu z sąsiadami"

    > nie wygląda to najlepiej, obawiam się jednak że cały czas brak
    > alternatywy... szmaciarz jaro by dopiero nawyprawiał i na "pobudzał"
    > gospodarkę za moje podatki. Aż strach pomyśleć.

    Przypominam jeszcze raz, że "szmaciarsz jaro" podatki i składki obniżał...

  • 19. Data: 2009-04-23 22:17:46
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > no więc baranem jesteś bo co innego obiecywał od zawsze JKM? ano to, że
    > zmniejszenie podatków wpłynie znacząco na wzrost płac i tyle w tym

    Bo wpłynie... na wzrost płac, które kształtują się rynkowo.
    Budżetówka, jak sama nazwa wskazuje, do takich nie należy.

  • 20. Data: 2009-04-23 22:22:20
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dekazzze <d...@g...pl> napisał(a):

    > no więc baranem jesteś bo co innego obiecywał od zawsze JKM? ano to, że
    > zmniejszenie podatków wpłynie znacząco na wzrost płac i tyle w tym
    temacie;)

    Zupełnie niepotrzebnie się bulwersujesz i wszystkich obrzucasz. Radzę ci:
    bądź w opozycji do każdej władzy, bo ona jest zawsze w opozycji do ciebie.
    Z tego co tu wypisujesz widzę, że jesteś bardzo silnie związany albo nie
    rozumiesz powyższego.

    kc