    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    Date: Thu, 14 Jan 2016 15:34:21 +0100

    dyskusyjnych:469787e4-cdb0-4942-91eb-bd1d3a2d9045@go
    oglegroups.com...
    >Od strony klientów pójdzie to w tym kierunku że zaczną zamykać
    >produkty z których nie korzystają [...]

    Oczywiscie

    >Ja od kilkunastu już lat mam ror +debetówkę w jednym miejscu(bieżące
    >zakupy, p[aliwo żywność, sklepy stacjonarne), za te produkty płacę w
    >niektórych miesiącach jak limitu nie >wyrobię kilkanaście zł i mi to
    >pasuję. Nie opłaca mi się przenosić obsługi finansowej w inne miejsce
    >żeby równowartość flaszki wina miesięcznie zaoszczędzić.

    A mnie by wk*. 2 zl miesiecznie - ok, moze byc, choc rozejrzalbym sie
    za zero czy za 1 zl.
    5 zl jak nie wyrobie - OK. Ale 15 - o, zlodzieje :-)

    ok, o gustach nie dyskutujemy :-)

    >Nigdy nie brałem kart, nie otwierałem konta itp. tylko dlatego bo
    >pendriva czy innego tableta mogłem dostać.

    Jak daja ... ale po prawdzie, to tych tabletow wcale nie dawali,
    platne ratalnie, chyba, ze jakas lepsza promocje pamietacie.
    Tym niemniej mozna bylo troche zarobic w niektorych bankach.

    >Mam jeszcze konto w mbanku do obsługi płatności internetowych i
    >opłacam tam wszelkie rachunki za media+ podatki. Póki co od lat nic
    >mnie ono nie kosztowało to niech jest. Jest tam pełna historia moich
    >płatności, nie musze szukać z jakiego banku zleciłem przelew rok temu
    >jak jakiś dostawca mediów stwierdzi że jakąś fakturę im nie opłaciłem

    Jest to jakis argument, ale bank moze byc dowolny.
    Przy czym dostawcy ... czesto maja rozliczenia "ciagle" na sub/koncie,
    jak placisz sam czy zleceniem stalym, to nie chce ci sie nr faktury
    wpisywac. A potem nie wiadomo za ktora zaplaciles, za ktora konkretnie
    nie.
    PZ rozwiazuje problem ... ale bedzie pierwsze do oplaty :-)

    Poza tym PZ tez moze byc niezrealizowane, wiec do tego samego sie
    sprowadza - trzeba wiedziec gdzie spojrzec na fakture zeby zaleglosci
    zobaczyc :-)
    P.S. Ostatnio popatrzylem na netiowska, i nie znalazlem stanu konta

    >Ostatnio musiałem urzędowi gminy udowadniać że w 2012 zapłaciłem 7zł
    >podatku od nieruchomości za drogę dojazdową do mojej posesji. Dwie
    >minuty i stosowne potwierdzenie w mbanku znalazłem, wydrukowałem i
    >wysłałem. I chociażby dlatego jak mbank jakieś akceptowalne przez
    >mnie opłaty wprowadzi to u nich zostanę.

    akceptowalne.
    A czesc klientow jednak pomysli, ze akceptowalne, ale w innym banku
    jednak taniej.

    Tak czy inaczej - podwyzki coraz czesciej spotykane i IMO taki bedzie
    standard w najblizszych latach - cos tam bedziemy za te konta placic.

    J.