  • Data: 2016-01-15 11:53:59
    Temat: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    On Fri, 15 Jan 2016 10:54:58 +0100, "J.F."
    >A dostawca mówi że poprzednia FV wydrukowała się z błędem w pozycji
    >saldo i powinno być już wtedy -1000 i jeszcze poprzednio itd.

    Owszem, moze i tak byc, ale to mu jednak troche utrudnia :-)

    >Nie przemawia do mnie ten argument o tym ze sie mu cos pop* bo jesli
    >zamierza mnie oszukać to zrobić to może też papierowo a jeśli pop* ma
    >być tylko błędem to sobie ten błąd niedługo odkręci a ja wiem że
    >saldo
    >wynosiło 0 miesiąc temu.

    Ty wiesz, a w jego systemie widnieje niedoplata :-)
    Jak nie ma stanu po kazdej operacji, to i dojsc trudno skad sie
    bierze, chyba ze np zapamietal saldo na poczatku roku.

    Ogolnie przy polskich przepisach najbezpieczniej jest jednak wpisac za
    ktora fakture sie konkretnie placi.
    Podejrzewam ze miliony to olewaja, sam olewam i nic zlego sie nie
    dzieje, ale lepiej potem nie byc wsrod tych "jeden na milion", gdy
    system zawodzi :-)

    J.