  • Data: 2016-01-14 15:05:24
    Temat: Re: Przez podatek bankowy mieszkanie droższe o 20 tys. zł
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 12:55:51 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Tylko to ciagle ma drugi koniec - klienci moga wybrac >tanszy bank lub
    > z drogich produktow nie korzystac, w d* majac >marketingowe preteksty.
    Od strony klientów pójdzie to w tym kierunku że zaczną zamykać produkty z których nie
    korzystają
    Do tej pory ludziska mieli po kilka kart, konta w kilku bankach itp. bo nic to nie
    kosztowało. Teraz trochę zaczną tego typu produkty porządkować. Kto ma kartę
    kredytowa a nie ma środków na jej spłatę i zamknięcie ten ja dalej będzie miał ew do
    konkurencji przeniesie. To samo z kredytami gotówkowymi i hipotecznymi. Gotówkowych
    nie bardzo przenosić będą bo przy dzisiejszych konstrukcjach typu niskie
    oprocentowanie wysoka prowizja nie bardzo to się opłaca. Z hipotekami podobnie.
    Niepotrzebne konta, niewykorzystane karty zostaną zamknięte za te używane będzie się
    płacić no chyba że za aktywne korzystanie z produktu bank zwolni z opłaty.
    Taka normalność wg mnie nastanie.
    Ja od kilkunastu już lat mam ror +debetówkę w jednym miejscu(bieżące zakupy, p[aliwo
    żywność, sklepy stacjonarne), za te produkty płacę w niektórych miesiącach jak limitu
    nie wyrobię kilkanaście zł i mi to pasuję. Nie opłaca mi się przenosić obsługi
    finansowej w inne miejsce żeby równowartość flaszki wina miesięcznie zaoszczędzić.
    Nigdy nie brałem kart, nie otwierałem konta itp. tylko dlatego bo pendriva czy innego
    tableta mogłem dostać.
    Mam jeszcze konto w mbanku do obsługi płatności internetowych i opłacam tam wszelkie
    rachunki za media+ podatki. Póki co od lat nic mnie ono nie kosztowało to niech jest.
    Jest tam pełna historia moich płatności, nie musze szukać z jakiego banku zleciłem
    przelew rok temu jak jakiś dostawca mediów stwierdzi że jakąś fakturę im nie
    opłaciłem
    Ostatnio musiałem urzędowi gminy udowadniać że w 2012 zapłaciłem 7zł podatku od
    nieruchomości za drogę dojazdową do mojej posesji. Dwie minuty i stosowne
    potwierdzenie w mbanku znalazłem, wydrukowałem i wysłałem. I chociażby dlatego jak
    mbank jakieś akceptowalne przez mnie opłaty wprowadzi to u nich zostanę.