  • 1. Data: 2006-05-31 15:47:57
    Temat: Przerwa wdrożeniowa w Multi
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_komunikaty
    ?id=6280

    Czyżby kody SMSowe? A może coś więcej? Nic wróbelki nie ćwierkają? :)

    Marek

  • 2. Data: 2006-05-31 16:15:27
    Temat: Re: Przerwa wdrożeniowa w Multi
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    MarekM wrote:
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_komunikaty
    ?id=6280

    > Czyżby kody SMSowe? A może coś więcej? Nic wróbelki nie ćwierkają? :)

    Tez na to czekam. Bardzo wygodna sprawa takie kody SMSowe :)

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 3. Data: 2006-05-31 16:53:47
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    MarekM wrote:
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_komunikaty
    ?id=6280

    > Czyżby kody SMSowe? A może coś więcej? Nic wróbelki nie ćwierkają? :)

    Zapewne SMS kody i system wnioskowy w części transakcyjnej. Możliwe, że coś
    jeszcze..... ;)

  • 4. Data: 2006-05-31 17:15:09
    Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl>

    Użytkownik Michal Raczko napisał:

    ?id=6280

    > Tez na to czekam. Bardzo wygodna sprawa takie kody SMSowe :)

    no chyba niepowazny jestes?
    jak maja dzialac jak w Citi to dziekuje.. a juz prawie przeszedlem do
    multi za namowa znajomych... to jeszcze przecierpie troche i zobacze co
    tez madrego wymysla..

    pozdr
    d.

  • 5. Data: 2006-05-31 19:25:50
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

    Kody SMS w Multi działają jak w mBanku - szybko i sprawnie, a w
    dodatku będą bez żadnych opłat.

  • 6. Data: 2006-05-31 20:22:01
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    d_v_d napisał(a):

    > Kody SMS w Multi działają jak w mBanku - szybko i sprawnie, a w
    > dodatku będą bez żadnych opłat.

    Działają w Multi? Od kiedy? :)))

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-05-31 20:23:26
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    d_v_d <d...@v...pl> wrote:

    > Kody SMS w Multi działają jak w mBanku - szybko i sprawnie, a w
    > dodatku będą bez żadnych opłat.

    I tylko dla klientów posiadających polski numer komórki.
    Dobrze chociaż że nadal jest opcja korzystania z haseł jednorazowych...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2006-06-01 07:45:16
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Markus Sprungk wrote:

    > Działają w Multi? Od kiedy? :)))

    Już działają. Od pewnego czasu trwaja testy.

  • 9. Data: 2006-06-01 09:11:44
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Wed, 31 May 2006 17:47:57 +0200, MarekM napisał(a):

    > http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_komunikaty
    ?id=6280

    > Czyżby kody SMSowe? A może coś więcej? Nic wróbelki nie ćwierkają? :)
    >
    > Marek

    No i co zmieniono, bo jestem ciekawy :)

  • 10. Data: 2006-06-01 10:31:27
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>