  • 1. Data: 2006-05-31 10:57:54
    Temat: Ankieta dla klientów VW Bank direct
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Ankieta skierowana do klientów VW Bank direct

    Hej!
    Zwracam się z ogromną prośbą o poświęcenie chwili czasu i wypełnienie
    anonimowej ankiety. Wyniki posłużą jako materiał badawczy do pracy naukowej.
    Czas potrzebny na wypełnienie ankiety to ok. 5-6 minut.

    http://vwbank.amra.net

    Z góry dziękuję za pomoc!
    M. Macierzyński

  • 2. Data: 2006-05-31 20:31:31
    Temat: Re: Ankieta dla klientów VW Bank direct
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > anonimowej ankiety. Wyniki posłużą jako materiał badawczy do pracy naukowej.
    > Czas potrzebny na wypełnienie ankiety to ok. 5-6 minut.

    Ładna ankietka. Czym to zrobiłeś jeśli to nie tajemnica :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-05-31 21:15:19
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Wed, 31 May 2006 22:31:31 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > Ładna ankietka. Czym to zrobiłeś jeśli to nie tajemnica :)
    Śmiem twierdzic ze mechanizm ankiet dostarcza zoomerang.com , czyli ta
    firma która hostuje tą całą ankiete.

  • 4. Data: 2006-05-31 21:42:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Śmiem twierdzic ze mechanizm ankiet dostarcza zoomerang.com , czyli ta
    > firma która hostuje tą całą ankiete.

    Ano, ano! Jestem pod wrazeniem mozliwosci tego oprogramowania. A tak
    latwe w obsludze, ze.... :)

  • 5. Data: 2006-05-31 22:19:13
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Ano, ano! Jestem pod wrazeniem mozliwosci tego oprogramowania. A tak
    > latwe w obsludze, ze.... :)

    Fajne. Podoba mi się. Chętnie bym tam oddał głos, ale nie jestem już
    klientem VW :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2006-05-31 22:19:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Stefan napisał(a):

    > Śmiem twierdzic ze mechanizm ankiet dostarcza zoomerang.com , czyli ta
    > firma która hostuje tą całą ankiete.

    Nie wpadłem na to. Myślałem, że to coś osobnego

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-06-01 06:26:38
    Od: "Janusz" <j...@i...pl>

    > Z góry dziękuję za pomoc!
    > M. Macierzyński

    Ależ proszę :)

    Za to mała uwaga.
    Raz mi się zdarzyło, że w ankiecie w pytaniu dot. miejsca zamieszkania jedną
    z odpowiedzi było coś a la przedmieścia albo miejscowość podmiejska.
    Dlaczego ? Otóż np. ja mieszkam w Mysiadle k/ Warszawy. Administracyjnie
    jest to wieś, mamy sołtysa, ale PRAKTYCZNIE, gdyby nie tablice, nie widać by
    było, że skończyła się Warszawa.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 8. Data: 2006-06-01 07:20:33
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > Z góry dziękuję za pomoc!
    > M. Macierzyński

    Ta ankieta Amra jest za długa - szczególnie punkt 6 . Poza tym powinno być
    w niektórych punktach " nie mam zdania" - bo badanie będzie wypaczone.

    pzdr

  • 9. Data: 2006-06-01 18:13:19
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "jst" <j...@W...wp.pl> wrote in message

    > Ta ankieta Amra jest za długa - szczególnie punkt 6 . Poza tym powinno być w
    > niektórych punktach " nie mam zdania" - bo badanie będzie wypaczone.

    Też mi się tak wydaje, miejscami traciłem wątek czym pytanie różni się od tego
    na które już odpowiedziałem.

    Co do pierwszych punktów to po wylogowaniu z systemu trnasakcyjnego VW
    przekierowuje na stronę, więc moim zdaniem to nie wchodzę prawie nigdy na
    stronę, ale jak to zostanie zinterpretowane to inna sprawa :-)

    TomekD