  • 1. Data: 2006-05-31 12:22:13
    Temat: Którzy doradcy inwestycyjni zdali majowy egzamin?
    Od: "FW" <f...@N...gazeta.pl>

    Którzy doradcy inwestycyjni wykazali się wiedzą i zarekomendowali co najmniej
    konwersje funduszy akcyjnych do ochrony kapitału albo najlepiej tymczasowe
    wyjście z funduszy i chwilowe ulokowanie pieniędzy na lokatach czy kontach
    lokacyjnych by przeczekać mini krach giełdowy i spokojnie czekać na rozwój
    sytuacji bez utraty kapitału.

    Bo że będzie słonko albo deszcz, a w długim okresie na pewno będzie piękna
    pogoda, to mi powie baca na Krupówkach.

  • 2. Data: 2006-05-31 12:26:57
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "FW" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Bo że będzie słonko albo deszcz, a w długim okresie na pewno będzie piękna
    > pogoda, to mi powie baca na Krupówkach.

    A co? Liczyłeś na to, że ktoś poza Tobą będzie się przejmował tym, czy
    tracisz czy zyskujesz? A może sądziłeś, że w przyrodzie tylko hossa jest
    możliwa?

  • 3. Data: 2006-05-31 12:32:34
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    Glenn <n...@p...pl> napisał(a):

    > A co? Liczyłeś na to, że ktoś poza Tobą będzie się przejmował tym, czy
    > tracisz czy zyskujesz? A może sądziłeś, że w przyrodzie tylko hossa jest
    > możliwa?

    Ja akurat załapałem się na drugi dzień promocji ING OKO na 5% i wycofałem się
    z funduszy bez prowizji (mBank).
    Ciekawi mnie jednak, jak wykazali się doradcy, którzy za swoje usługi biorą
    niemałe prowizje.

  • 4. Data: 2006-05-31 12:47:34
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Użytkownik "FW" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    się
    > z funduszy bez prowizji (mBank).
    > Ciekawi mnie jednak, jak wykazali się doradcy, którzy za swoje usługi

    "Doradcy" nigdy sie nie wykazują i naprawdę trzeba być mocno naiwnym, że się
    wykażą :-)

  • 5. Data: 2006-05-31 12:57:29
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    Glenn <n...@p...pl> napisał(a):

    > się
    > biorą
    >
    > "Doradcy" nigdy sie nie wykazują i naprawdę trzeba być mocno naiwnym, że się
    > wykażą :-)

    Mam rozumieć, że nie ma u nas Doradców, są tylko "doradcy" z mniemaniem o
    sobie tak wysokim, że gdyby spadli z jego wysokości na poziom własnych
    kompetencji to by się zabili?

  • 6. Data: 2006-05-31 13:05:39
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    > Mam rozumieć, że nie ma u nas Doradców, są tylko "doradcy" z mniemaniem o
    > sobie tak wysokim, że gdyby spadli z jego wysokości na poziom własnych
    > kompetencji to by się zabili?

    Hmm ja bym w ogóle nie słuchała ani doradców, ani Doradców tylko zajęła się
    sama swoimi własnymi pieniędzmi na Twoim miejscu :-)

  • 7. Data: 2006-05-31 13:11:57
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    Glenn <n...@p...pl> napisał(a):

    > Hmm ja bym w ogóle nie słuchała ani doradców, ani Doradców tylko zajęła się
    > sama swoimi własnymi pieniędzmi na Twoim miejscu :-)

    Ja się zajmuję.
    Koledzy jęczeli wczoraj po meczu bo uwierzyli w gruszki na Arce i w Skandie na
    wierzbie.

  • 8. Data: 2006-05-31 13:15:17
    Od: "FW" <f...@g...pl>

    FW <f...@g...pl> napisał(a):

    > Ja się zajmuję.
    > Koledzy jęczeli wczoraj po meczu bo uwierzyli w gruszki na Arce i w Skandie
    na
    > wierzbie.

    P.S.
    Przypomniałem sobie jeszcze, że według doradców, to miało być klawo, Aegon,
    jak cholera.

  • 9. Data: 2006-05-31 13:17:13
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    FW wrote:

> [...]
    > lokacyjnych by przeczekać mini krach giełdowy i spokojnie czekać na rozwój

    Jednostki funduszy akcyjnych kosztują teraz tyle co 2 miesiące temu.
    Jeśli, zgodnie z instrukcją, interesuje mnie horyzont czasowy 5 lat i
    regularnie dokładam co miesiąc kilkaset zł, to taka korekta niewiele
    mnie obchodzi i nie opłaca mi się grzebać w składzie portfela.

    A analitycy już od grudnia zapowiadali korektę która jakoś nie chciała
    przyjść, aż w końcu przyszła.

    Karol

  • 10. Data: 2006-05-31 14:27:08
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 31 May 2006 13:15:17 +0000 (UTC), w <e5k4t5$f9j$1@inews.gazeta.pl>, "FW"
    <f...@g...pl> napisał(-a):

    > P.S.
    > Przypomniałem sobie jeszcze, że według doradców, to miało być klawo, Aegon,
    > jak cholera.

    Tak? Bo ja pamiętam, że wg (D|d)oradców krach/korekta/bessa szykowała się od
    jakiegoś roku :).