  • 11. Data: 2006-06-01 18:39:19
    Temat: Re: Przerwa wdrożeniowa w Multi
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    mm napisał(a):

    > Już działają. Od pewnego czasu trwaja testy.

    Testy to nie powszechne użycie dostępne dla wszystkich

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2006-06-04 06:30:37
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    robbi wrote:

    > Okaze sie po 4 czerwca ;)

    No dobra. Jest 4 czerwca. Jakos nie widze, zeby cokolwiek sie zmienilo.
    Ktos cos zauwazyl?

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 13. Data: 2006-06-04 08:38:57
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michal Raczko napisał(a):

    > No dobra. Jest 4 czerwca. Jakos nie widze, zeby cokolwiek sie zmienilo.
    > Ktos cos zauwazyl?

    Nie. Nadal pochmurno ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2006-06-04 08:42:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Jun 2006 08:30:37 +0200, Michal Raczko
    <U...@p...pl> wklepał(-a):

    >No dobra. Jest 4 czerwca. Jakos nie widze, zeby cokolwiek sie zmienilo.
    >Ktos cos zauwazyl?

    Zwykle zmiany pojawiają się z kilkudniowym opóźnieniem.
    Ale ja widzę jedną nową opcję w Lokatach: Nowa lokata inwestycyjna.
    I również w lokatach zmienił się nieco system ich prezentacji, tj. dodali nr
    lokaty, jest teraz zarówno kwota początkowa jak i aktualna.

  • 15. Data: 2006-06-06 16:31:11
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 May 2006 17:47:57 +0200, MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    wklepał(-a):

    >http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_komunikat
    y?id=6280

    >Czyżby kody SMSowe? A może coś więcej? Nic wróbelki nie ćwierkają? :)

    Info o nowościach:
    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci_transa
    kcyjne?_a=7054

  • 16. Data: 2006-06-06 18:28:40
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Info o nowościach:
    > http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci_transa
    kcyjne?_a=7054

    A także

    http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug/internet/zmi
    ana_autoryzacji?_a=6648

    Dodam tylko, że start kodów sms 10 czerwca

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 17. Data: 2006-06-06 20:47:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2006 20:28:40 +0200, Markus Sprungk <m...@g...com>
    wklepał(-a):

    >A także
    >

    >http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug/internet/zm
    iana_autoryzacji?_a=6648

    >Dodam tylko, że start kodów sms 10 czerwca

    Widać, że robione na kolanie ("Zmiana sposobu autryzacji"); mam nadzieję, że
    nikomu nie wpadnie do głowy, żeby były dostępne tylko SMS-kody.

  • 18. Data: 2006-06-07 05:42:25
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Markus Sprungk wrote:
    > Sławomir Szyszło napisał(a):
    > http://www.multibank.pl/dostep_do_uslug/internet/zmi
    ana_autoryzacji?_a=6648
    > Dodam tylko, że start kodów sms 10 czerwca

    Rozumiem, ze postapic zgodnie z powyzsza instrukcja bedzie mozna dopiero
    10 czerwca, zgadza sie? Poki co nie mam opcji "Zmien na kody SMS" w
    serwisie transakcyjnym.

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 19. Data: 2006-06-07 06:06:45
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michal Raczko napisał(a):

    > Rozumiem, ze postapic zgodnie z powyzsza instrukcja bedzie mozna dopiero
    > 10 czerwca, zgadza sie?

    Zgadza się

    >Poki co nie mam opcji "Zmien na kody SMS" w
    > serwisie transakcyjnym.

    Wiem. Też sobie chciałem to wczoraj włączyć i trochę się zdziwiłem ;)

    Telefon na Infolinię załatwił sprawę. Trzeba będzie poczekać

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 20. Data: 2006-06-08 11:22:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):

    > Wiem. Też sobie chciałem to wczoraj włączyć i trochę się zdziwiłem ;)
    >
    > Telefon na Infolinię załatwił sprawę. Trzeba będzie poczekać

    A ja już włączyłem. Działa ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/