eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Przepraszamy, ale nasze centrum ...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 45

  • 31. Data: 2002-03-11 09:00:14
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"
    > > > brak jednorazowych przelewów,
    > >
    > > To nie jest prawda. Przelewy jednorazowe sa. To, ze musisz przed
    zrealizowaniem
    > > przelewu dodac kontrahenta, to inna sprawa. W czym Ci to przeszkadza ?
    >
    > A po co ma definiować jednorazowego kontrahenta, skoro nie chcę? To
    > jest BRAK.

    fakt, wklepujac jednorazowy przelew bez zapamietania kontrahenta
    mozesz zaoszczędzić 1 lub 2 kliknięcia
    Wg mnie jednak zapamiętanie na jakiś czas odbiorcy przelewu to jest ZALETA

    > > > brak potwierdzenia wpłaty do wydrukowania
    > > To fakt. Mozna jednak zamowic potwierdzenie poczta lub faksem.
    > To nie jest wytłumaczenie.

    jak raz na pare lat potrzebuje potwierdzenie to robie przelew w pl@net a w
    oddziale od reki drukuja mi za darmo potwierdzenie.
    Co wiecej raz zalatwilem sprawe tak ze zrobilem przelew pl@netą i
    uzgodnilem telefonicznie ze corce dadza potwierdzenie w innym niz moj
    oddziale - spróbuj tak w innym banku

    > > karta debetowa: http://www.fortisbank.pl/services/VisaElectronPL.htm
    l
    > > karta charge: http://www.fortisbank.pl/services/VisaClassicPL.html
    >
    > Nie do e-Pakietu.

    zaloz sobie srebrny rachunek ;-))

    > Ma natomiast głupotę uniemożliwiającą używanie go na bezdyskowym
    > komputerze.

    nie masz wiekszych zmartwien - teraz dyski montuja juz w aparatach
    fotograficznych i konsolach do gier ;-))
    *** blad ***
    PS - dziekuje kolegom ktorzy pomagaja mi w potyczce slownej ;-))


  • 32. Data: 2002-03-11 10:22:45
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał(a):
    > begin --> Sat, 9 Mar 2002 15:53:27 +0000 (UTC), w
    > <a6db5m$bi2$1@news.tpi.pl>, Wojciech Kus
    > <w...@c...waw.pl> napisał(-a):

    >> > Mnóstwo --
    >> > brak potwierdzenia wpłaty do wydrukowania
    >> To fakt. Mozna jednak zamowic potwierdzenie poczta lub faksem.
    > To nie jest wytłumaczenie.
    Nie gniewaj sie, ale nie reprezentuje tutaj Fortis Banku, nie czuje
    sie wiec zobowiazany do wytlumaczenia.
    Potrzebuje potwierdzenia? Zamawiam... czekam... dostaje... MAM.
    I juz. Wydruk bez pieczatki i podpisu i tak nie jest wiele wart.

    >> Czy piszesz o tym samym Fortisie, co ja ???
    >> karta debetowa: http://www.fortisbank.pl/services/VisaElectronPL.htm
    l
    >> karta charge: http://www.fortisbank.pl/services/VisaClassicPL.html

    > Nie do e-Pakietu.

    Nie sprecyzowales ze chodzi o e-Pakiet. Zreszta VE do e-Pakietu jest dostepna
    i jest, rzecz jasna, debetowa. Chciales karte debetowa, to ja masz :-P ;-)

    >> > oraz mnóstwo innych braków, których w tej chwili nie pomnę.
    >> Szkoda... Moze spróbuj je sobie przypomniec, bedziemy mogli o nich
    >> podyskutowac :-p ;-)
    > Na szczęście ma tyle podstawowych braków, że pomniejsze już sie nie
    > liczą.
    A ja mysle, ze nie potrafisz ich wymienic, a piszesz o "mnostwie brakow" bo
    po prostu nie odpowiada Ci Pl@net i/lub Fortis. Wiec albo naciskaj na Bank by
    wprowadzil oczekiwane przez Ciebie zmiany (im wiecej osob bedzie o nie pytac,
    tym wieksze szanse na ich wprowadzenie) albo sprobuj znalezc bardziej odpowiadajaca
    Ci oferte. Albo zaloz konta w innych bankach i w kazdym z nich korzystaj z tego
    co Ci najbardziej odpowiada. Ja tak robie... konto w Fortisie do bezprowizyjnych
    wyplat gotowki z bankomatow. Konto w Lukasie do przelewow (tanie potwierdzenia
    w oddzialach - od reki). Konta w LG dla bezprowizyjnego MC charge i dobrych %.
    Konto firmowe w Inteligo (Multi, zrob wreszie ZUS przez inet !!!). Kredytowka
    w Citi. I juz. Z kazdego [banku] cos milego :-)

    >> > Opowiedz mi teraz o zaletach Planety w porównaniu z innymi e-bankami.
    >> Dobrze zrobione wdrozenie PKI. Kazda operacja wymaga podpisania kluczem
    >> prywatnym (nie ma glupot rodem z mBanku/Inteligo gdzie przelewy predefiniowane
    >> wychodza w swiat bez autoryzacji, nie ma glupot rodem z BPH Online/BSK Online
    >> gdzie mozliwe jest przechowywanie klucza na serwerze).

    > Ma natomiast głupotę uniemożliwiającą używanie go na bezdyskowym
    > komputerze.

    A slyszal Kolega o poleceniu SUBST ? Albo o mapowaniu zasobow sieciowych na
    sciezki lokalne (NET USE) ?

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|
    |_____________ Odpowadajac, usun -SPAMAWAY z mojego adresu! _____________|


  • 33. Data: 2002-03-11 13:48:27
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 11 Mar 2002 10:00:14 +0100, w
    <a6hrmh$b2k$1@news.tpi.pl>, "blad" <b...@W...pl>
    napisał(-a):

    > > A po co ma definiować jednorazowego kontrahenta, skoro nie chcę? To
    > > jest BRAK.
    >
    > fakt, wklepujac jednorazowy przelew bez zapamietania kontrahenta
    > mozesz zaoszczędzić 1 lub 2 kliknięcia

    I znacznie więcej czasu.

    > Wg mnie jednak zapamiętanie na jakiś czas odbiorcy przelewu to jest ZALETA

    To mam w historii.

    > > > > brak potwierdzenia wpłaty do wydrukowania
    > > > To fakt. Mozna jednak zamowic potwierdzenie poczta lub faksem.
    > > To nie jest wytłumaczenie.
    >
    > jak raz na pare lat potrzebuje potwierdzenie to robie przelew w pl@net a w
    > oddziale od reki drukuja mi za darmo potwierdzenie.

    Czyli i tak gorzej niż u konkurencji.

    > Co wiecej raz zalatwilem sprawe tak ze zrobilem przelew pl@netą i
    > uzgodnilem telefonicznie ze corce dadza potwierdzenie w innym niz moj
    > oddziale - spróbuj tak w innym banku

    Po co mam kombinować, skoro nie muszę?

    Reasumując: nadal umniejszasz wady Fortisu, nie przedstawiając żadnych
    z jego mocnych stron. Problem w tym, że uzywałem go i zrezygnowałem,
    ponieważ ma mnóstwo słabych stron, a mało (w ogóle?) silnych.


  • 34. Data: 2002-03-11 13:54:08
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 11 Mar 2002 10:22:45 +0000 (UTC), w <a6i0hl$iit$1@news.tpi.pl>,
    Wojciech Kus <w...@c...waw.pl> napisał(-a):

    > Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał(a):
    > >> > Mnóstwo --
    > >> > brak potwierdzenia wpłaty do wydrukowania
    > >> To fakt. Mozna jednak zamowic potwierdzenie poczta lub faksem.
    > > To nie jest wytłumaczenie.
    > Nie gniewaj sie, ale nie reprezentuje tutaj Fortis Banku, nie czuje
    > sie wiec zobowiazany do wytlumaczenia.
    > Potrzebuje potwierdzenia? Zamawiam... czekam... dostaje... MAM.
    > I juz. Wydruk bez pieczatki i podpisu i tak nie jest wiele wart.

    Mylisz się. Wydruk bez podpisu jest powszechnie honorowany. Nie
    zdarzyło mi się, by ktoś to zakwestionował.

    Więc po co mam sobie utrudniać życie, wybierając bank, do którego i
    tak będę musiał chodzić? To już wolę wydać 3zł na poczcie i nie obijać
    się po mieście. Stać mnie.

    > > Na szczęście ma tyle podstawowych braków, że pomniejsze już sie nie
    > > liczą.
    > A ja mysle, ze nie potrafisz ich wymienic, a piszesz o "mnostwie brakow" bo
    > po prostu nie odpowiada Ci Pl@net i/lub Fortis. Wiec albo naciskaj na Bank by
    > wprowadzil oczekiwane przez Ciebie zmiany (im wiecej osob bedzie o nie pytac,
    [...]

    Dzięki. Zagłosowałem nogami.
    Zresztą to nie mój problem -- ja tylko oponuję przeciwko totalnej
    bzdurze, jaką jest nazwanie Planety jednym z najlepszych systemów. Ja
    nie znam gorszego, a tym bardziej wyraźnie gorszego.

    [...]
    > > Ma natomiast głupotę uniemożliwiającą używanie go na bezdyskowym
    > > komputerze.
    >
    > A slyszal Kolega o poleceniu SUBST ? Albo o mapowaniu zasobow sieciowych na
    > sciezki lokalne (NET USE) ?

    No tak, kolejne utrudnienie Fortisu, które da się obejść, marnując
    czas. Ale po co, skoro w innych bankach to i wiele innych rzeczy jest
    zrobionych LEPIEJ? Po co się na siłę pałować z Fortisem?


  • 35. Data: 2002-03-11 14:16:42
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"
    > > Wg mnie jednak zapamiętanie na jakiś czas odbiorcy przelewu to jest
    ZALETA
    >
    > To mam w historii.

    czyli dla jednych to zaleta a dla innych wada

    > > jak raz na pare lat potrzebuje potwierdzenie to robie przelew w pl@net
    a w
    > > oddziale od reki drukuja mi za darmo potwierdzenie.
    >
    > Czyli i tak gorzej niż u konkurencji.

    gorzej drukują - konkurencja drukuje lepiej powiadasz ;-))

    > > Co wiecej raz zalatwilem sprawe tak ze zrobilem przelew pl@netą i
    > > uzgodnilem telefonicznie ze corce dadza potwierdzenie w innym niz moj
    > > oddziale - spróbuj tak w innym banku
    >
    > Po co mam kombinować, skoro nie muszę?

    jak corka dzwoni z drugiego konca warszawy ze potrzebuje potwierdzenie to
    chyba nie ma wygodniejszej metody - ty mozesz nie kombinowac bo pewnie nie
    masz takich wymagajacych dzieci ;-)) i robisz wszystkie przelewy tydzien
    przed terminem dostarczenia potwierdzenia

    > Problem w tym, że uzywałem go i zrezygnowałem,
    miales e-pakiet, a poza tym o zaletach klucza prywatnego przekonasz sie jak
    od sierpnia wszyscy zaczna go stosowac
    *** blad ***


  • 36. Data: 2002-03-11 19:49:09
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 11 Mar 2002 15:16:42 +0100, w
    <a6ie7t$h63$1@news.tpi.pl>, "blad" <b...@W...pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski"
    > > > Wg mnie jednak zapamiętanie na jakiś czas odbiorcy przelewu to jest
    > ZALETA
    > >
    > > To mam w historii.
    >
    > czyli dla jednych to zaleta a dla innych wada

    Hehe, ale falandyzacja :)))
    Co jest zaletą? To, że muszę zdefiniować kontrahenta dla jednego,
    jedynego przelewu? Ale dlaczego? Odbiorcę i tak mam w historii, po
    ch** mi gdzieś on jeszcze?

    > > > jak raz na pare lat potrzebuje potwierdzenie to robie przelew w pl@net
    > a w
    > > > oddziale od reki drukuja mi za darmo potwierdzenie.
    > >
    > > Czyli i tak gorzej niż u konkurencji.
    >
    > gorzej drukują - konkurencja drukuje lepiej powiadasz ;-))

    Falandysz to Twój krewniak? Wadą innych systemów jest możliwość
    drukowania potwierdzenia, a zaletą Fortisu brak takiej, za to
    konieczność jechania po to do banku? :))))
    > jak corka dzwoni z drugiego konca warszawy ze potrzebuje potwierdzenie to
    > chyba nie ma wygodniejszej metody - ty mozesz nie kombinowac bo pewnie nie
    > masz takich wymagajacych dzieci ;-)) i robisz wszystkie przelewy tydzien
    > przed terminem dostarczenia potwierdzenia

    No i pewnie szybciej jest pojechać do banku niż sobie wydrukować?
    To inne banki nie wystawiają potwierdzeń, że Fortis taki wyjątkowy?

    > > Problem w tym, że uzywałem go i zrezygnowałem,
    > miales e-pakiet, a poza tym o zaletach klucza prywatnego przekonasz sie jak
    > od sierpnia wszyscy zaczna go stosowac

    Nie interesuje mnie to zupełnie. Zabezpieczenia w każdym banku są
    wystarczające, więc hasełko "klucz prywatny" na mnie nie działa.

    PS. Nadal czekam na te zalety Planety, dzięki którym jest lepsza od
    konkurencji.


  • 37. Data: 2002-03-12 08:29:38
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"
    > PS. Nadal czekam na te zalety Planety, dzięki którym jest lepsza od
    > konkurencji.

    dyskusja z toba jest bezcelowa skoro nie uznajesz faktu,
    ze to co wygodne albo podoba sie jednym moze byc wada dla innych
    *** blad ***


  • 38. Data: 2002-03-12 10:16:38
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał(a):
    > Mon, 11 Mar 2002 10:22:45 +0000 (UTC), w <a6i0hl$iit$1@news.tpi.pl>,
    > Wojciech Kus <w...@c...waw.pl> napisał(-a):

    >> Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał(a):
    >> >> > Mnóstwo --
    >> >> > brak potwierdzenia wpłaty do wydrukowania
    >> >> To fakt. Mozna jednak zamowic potwierdzenie poczta lub faksem.
    >> > To nie jest wytłumaczenie.
    >> Nie gniewaj sie, ale nie reprezentuje tutaj Fortis Banku, nie czuje
    >> sie wiec zobowiazany do wytlumaczenia.
    >> Potrzebuje potwierdzenia? Zamawiam... czekam... dostaje... MAM.
    >> I juz. Wydruk bez pieczatki i podpisu i tak nie jest wiele wart.

    > Mylisz się. Wydruk bez podpisu jest powszechnie honorowany. Nie
    > zdarzyło mi się, by ktoś to zakwestionował.

    Nie pozostaje mi nic, jak tylko sie z tego cieszyc.

    > Więc po co mam sobie utrudniać życie, wybierając bank, do którego i
    > tak będę musiał chodzić? To już wolę wydać 3zł na poczcie i nie obijać
    > się po mieście.
    O czym mowisz, czlowieku?! Wewnetrzna poczta w pl@net prosisz o
    potwierdzenie z informacja czy zyczysz sobie otrzymac je faksem na numer
    taki-to-a-taki czy tez poczta na adres korespondncyjny.

    > Stać mnie.
    To swietnie. Koniecznie dopisz do sygnaturki ile zarabiasz, zeby
    wszyscy na pbb wiedzieli, ze Cie stac.

    >> > Na szczęście ma tyle podstawowych braków, że pomniejsze już sie nie
    >> > liczą.
    >> A ja mysle, ze nie potrafisz ich wymienic, a piszesz o "mnostwie brakow" bo
    >> po prostu nie odpowiada Ci Pl@net i/lub Fortis. Wiec albo naciskaj na Bank by
    >> wprowadzil oczekiwane przez Ciebie zmiany (im wiecej osob bedzie o nie pytac,
    > [...]

    > Dzięki. Zagłosowałem nogami.
    Moze to i lepiej...

    > Zresztą to nie mój problem -- ja tylko oponuję przeciwko totalnej
    > bzdurze, jaką jest nazwanie Planety jednym z najlepszych systemów. Ja
    > nie znam gorszego, a tym bardziej wyraźnie gorszego.

    Pl@net jest system _wystarczajaco dobrym_ by zrealizowac moje potrzeby
    zwiazane z obsluga rachunku przez Internet. Nie interesuje mnie czy jest lepszy
    od innych czy gorszy - spelnia wiekszosc moich wymagan i jest dostatecznie bezpieczny
    bym nie musial sie martwic o swoje pieniadze.

    Interesuje mnie natomiast to, ze moge podejsc do dowolnego bankomatu i podjac
    z niego 10 zl na bulki w sklepie. Albo 20 zl... albo dowolna inna kwote
    za ktora Fortis pobierze sobie 0% prowizji minimum 0 zl.
    Po prostu odkad mam konto w Fortisie, mam w portfelu na ogol tylko jakis bilon,
    czasem 10 lub 20 zl. I to jest wygodne.

    > [...]
    >> > Ma natomiast głupotę uniemożliwiającą używanie go na bezdyskowym
    >> > komputerze.
    >>
    >> A slyszal Kolega o poleceniu SUBST ? Albo o mapowaniu zasobow sieciowych na
    >> sciezki lokalne (NET USE) ?

    > No tak, kolejne utrudnienie Fortisu, które da się obejść, marnując
    > czas. Ale po co, skoro w innych bankach to i wiele innych rzeczy jest
    > zrobionych LEPIEJ? Po co się na siłę pałować z Fortisem?

    Po to, zeby miec wszystkie bankomaty bezprowizyjne. Po to, zeby zadzwonic do
    opiekuna rachunku i powiedziec: "Pani Kasiu/Panie Tomku/Pani Jolu/itd. prosze mi
    przygotowac ........ na jutro i dostarczyc do mnie do pracy".

    PODSUMOWUJAC: jesli nie odpowiada Ci Pl@net albo Fortis, to OK. Ale prosze nie
    wmawiaj mi, ze jest GORSZY od innych. _Dla mnie_ jest lepszy w tej czesci swojej
    oferty, ktora
    mnie interesuje. I dopoki tak bedzie, jedno z moich kont bedzie prowadzone przez
    Fortis.
    Howgh.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|
    |_____________ Odpowadajac, usun -SPAMAWAY z mojego adresu! _____________|


  • 39. Data: 2002-03-12 12:35:22
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 12 Mar 2002 09:29:38 +0100, w
    <a6ke94$ev5$1@news.tpi.pl>, "blad" <b...@W...pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski"
    > > PS. Nadal czekam na te zalety Planety, dzięki którym jest lepsza od
    > > konkurencji.
    >
    > dyskusja z toba jest bezcelowa skoro nie uznajesz faktu,
    > ze to co wygodne albo podoba sie jednym moze byc wada dla innych

    Nie, to dyskusją z Tobą jest bez sensu.

    1. W innych bankach mogę zdefiniować kontrahenta LUB wykonać
    jednorazowy przelew. W Fortisie działa tylko wariant a. Ty chcesz nam
    wmówić, że to zaleta Fortisu.

    2. W Fortisie potiwerdzenie można wydrukować tylko w placówce. W
    innych bankach z ekranu LUB w placówce. Oczywiście jest to zaleta
    Fortisu -- wg Ciebie.

    W skrócie: przedstaw jakieś konkretne zalety Fortisu, zamiast bzdetów
    o tym, że mniej możliwości to dla jednych zaleta. Bo to demagogia, i
    na dodatek beznadziejna.


  • 40. Data: 2002-03-12 13:53:54
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"
    > 1. W innych bankach mogę zdefiniować kontrahenta LUB wykonać
    > jednorazowy przelew. W Fortisie działa tylko wariant a. Ty chcesz nam
    > wmówić, że to zaleta Fortisu.

    zaloz sobie sezama - pelnia szczescia, tyle roznych mozliwosci przelewow ze
    sie mozna pogubic ;-))
    tam masz osobno w menu przlewy z dzisiejsza data
    osobne menu naa przelewy z przyszla data
    osobne menu na przelewy "zdefiniowane"

    > 2. W Fortisie potiwerdzenie można wydrukować tylko w placówce. W
    > innych bankach z ekranu LUB w placówce. Oczywiście jest to zaleta
    > Fortisu -- wg Ciebie.

    zrzut z ekranu zawsze moge zrobic ale tego nie potrzebuje ;-))
    *** blad ***

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1