  • 1. Data: 2002-03-07 13:19:33
    Temat: Porównanie kredytu w ROR
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    Witam

    Porównując dwie oferty banków:

    PKO BP SA
    Prowizja - pobierana co 12 miesięcy 0,5% przyznanego kredytu
    oprocentowanie w skali roku - 15,9%
    Opłata za prowadzenie konta - 3 zł

    Pekao SA
    Prowizja - pobierana co 12 miesięcy 2% przyznanego kredytu
    oprocentowanie w skali roku - 20,75%
    Opłata za prowadzenie konta - 8,40 zł (6 zł - obsługa ROR + 2,40
    zabezpieczenie transakcji)

    Mam pytanie, czy znacie korzystniejszą ofertę banku odnośnie pożyczki
    odnawialnej?

    Pozdrawiam i z góry dzieki za informacje
    Tomek
    ---

    ICQ# 96713486

  • 2. Data: 2002-03-07 13:22:21
    Temat: Re: Porównanie kredytu w ROR
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    tak znamy :)
    Fortis Bank i Multibank :)

  • 3. Data: 2002-03-07 13:23:04
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > odnawialnej?
    >

    > Pozdrawiam i z góry dzieki za informacje

    W zalezności od opcji konta masz możliwość sprawdzenia linii w Multi
    prowizja 1%
    oprocentowanie 14,50% student 15% dla pozostałych
    prowadzenie konta 1 zł student
    3 zł induwidualny
    7 zł rodzinny
    Na stronie Multi znajdziesz również porównania ich kredytu z innymi bankami

  • 4. Data: 2002-03-07 13:24:53
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    > tak znamy :)
    > Fortis Bank i Multibank :)

    Możesz napisac jekie jest oprocentowanie kredytów w ww bankach?

  • 5. Data: 2002-03-07 13:28:04
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

> [...]
    > 3 zł induwidualny
    > 7 zł rodzinny
    > Na stronie Multi znajdziesz również porównania ich kredytu z innymi

    Dzieki za szbkie odpowiedzi :))
    Wczoraj "chodzilem" po stronach Multi. Sam nie wiem dlaczego nie znalazlem
    porownania?

  • 6. Data: 2002-03-07 13:33:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dzieki za szbkie odpowiedzi :))
    > Wczoraj "chodzilem" po stronach Multi. Sam nie wiem dlaczego nie znalazlem
    > porownania?

    Fortis od 13,5%

  • 7. Data: 2002-03-07 13:59:25
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > bankami
    >
    > Dzieki za szbkie odpowiedzi :))
    > Wczoraj "chodzilem" po stronach Multi. Sam nie wiem dlaczego nie znalazlem
    > porownania?

    Wskakuje POP-up. Zmienia się na przemian z kredytem dla firm i porównaniami dla
    rachunków indywidualnych.
    Porównania wskakuja też na Multiporcie

  • 8. Data: 2002-03-07 16:46:40
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    > Wskakuje POP-up. Zmienia się na przemian z kredytem dla firm i
    porównaniami dla
    > rachunków indywidualnych.
    > Porównania wskakuja też na Multiporcie

    To juz wiem czemu nie znalazlem - mam juz "wyuoczony" odruch - zamykac
    wszystko czego sam nie otwieralem :)))
    Chyba zaczne jednak czytac PO Pupy
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 9. Data: 2002-03-07 16:54:45
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    > Fortis od 13,5%

    Dostepne tylko dla pakietow:
    Srebrnego - wplywy 3 000,00
    Zlotego - wplywy 6 000,00

    Multibank chyba bedzie najlepszy. Na infolinii mówią, że historia z Pekao SA
    ich zadowala - przyznają od reki kredyt na splate pozyczki w ROR w innym
    banku. W ciągu 7 dni należy dostarczyć do Multibanku potwierdzenie
    zamkniecia rachunku w banku poprzednim. Zobaczymy jak w "praniu" wyjdzie.

    Tomek
    PS.
    Chyba slabe zasoby w infolinii Multibanku mają. Albo aż tak duzo klientow -
    udalo mi sie dodzwonic dopiero za 6 razem - okolo godz 16.

  • 10. Data: 2002-03-07 17:06:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dostepne tylko dla pakietow:
    > Srebrnego - wplywy 3 000,00
    > Zlotego - wplywy 6 000,00

    W e-pakiecie tez dostepny, aprocentowanie chyba 15,5%