  • 41. Data: 2002-03-12 14:40:10
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 12 Mar 2002 14:53:54 +0100, w
    <a6l194$ssb$1@news.tpi.pl>, "blad" <b...@W...pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski"
    >
    > zaloz sobie sezama - pelnia szczescia, tyle roznych mozliwosci przelewow ze
    > sie mozna pogubic ;-))

    Dziękuję, miałem. Tam nie ma tylu możliwości przelewów, tylko źle
    rozplanowane menu. I nie wykręcaj kota ogonem.

    > tam masz osobno w menu przlewy z dzisiejsza data
    > osobne menu naa przelewy z przyszla data
    > osobne menu na przelewy "zdefiniowane"

    > zrzut z ekranu zawsze moge zrobic ale tego nie potrzebuje ;-))

    Jak zwykle pełno argumentów :))
    OK, rozumiem, że niektórzy nie potrafią przyznać się do błędów.

  • 42. Data: 2002-03-12 15:35:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski"
    > Jak zwykle pełno argumentów :))
    > OK, rozumiem, że niektórzy nie potrafią przyznać się do błędów.

    jesli system ma wszystko co mi potrzebne i dziala tak jak powinien
    to o jakich bledach mowa?
    Tobie tez wytknelismy sporo bledow w twierdzeniach,
    czego nie raczysz zauwazyc

    jednemu podobaja sie blondynki a innemu brunetki
    a trzeciemu zadne ;-)) i nie ma co o gustach dyskutowac
    *** blad ***

  • 43. Data: 2002-03-12 17:54:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Tue, 12 Mar 2002 16:35:23 +0100, w
    <a6l77d$ep7$1@news.tpi.pl>, "blad" <b...@W...pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski"
    >
    > jesli system ma wszystko co mi potrzebne i dziala tak jak powinien
    > to o jakich bledach mowa?

    To nie upoważnia do nazywania go najlepszym w kraju. Zwłaszcza, przy
    tak małej liczbie funkcji.

    > Tobie tez wytknelismy sporo bledow w twierdzeniach,
    > czego nie raczysz zauwazyc

    "Sporo" to tylko sprostowanie "braku korespondencji z bankiem",
    Watsonie :))).

    > jednemu podobaja sie blondynki a innemu brunetki
    > a trzeciemu zadne ;-)) i nie ma co o gustach dyskutowac

    Oczywiście, że nie ma.
    Nie ma też co wciskać, że system z połową funkcji innych banków jest
    obiektywnie najlepszy. Ale widzę, że tego nie jesteś w stanie przyjąć
    do wiadomości.

    A to, że masz tak małe wymaganie, że nawet Planeta Cię zadowala, nie
    ma tu nic do rzeczy.

  • 44. Data: 2002-03-13 18:41:19
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 11 Mar 2002 10:00:14 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >nie masz wiekszych zmartwien - teraz dyski montuja juz w aparatach
    >fotograficznych i konsolach do gier ;-))

    e tam, rozne napedy sa, ale coraz rzadziej jest to zwykla stacja
    dyskow. Mi w zasadzie flop potrzebny nie jest i jak w koncu moja 4
    letnia stacja (jedyna oryginalna czesc z pierwszego mojego peceta :-))
    padnie to nowej pewnie nawet nie kupie.
    Po co jak mam CD-R(W). No ale klucza z Fortisa bez kombinowania z
    plyty nie wykorzystam.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 45. Data: 2002-03-14 09:35:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"

    > Po co jak mam CD-R(W). No ale klucza z Fortisa bez kombinowania z
    > plyty nie wykorzystam.

    Niedlugo bedzie sie to musialo zmienic.
    do portu usb podlaczysz sobie czytnik kart chipowych kryptograficznych i
    podpis wygenerujesz na karcie.
    a Computerland bedzie musial zmienic planete tak by umozliwiala wybor
    nosnika z kluczem prywatnym: dyskietka/czytnik kart - moze dodadza tez CD,
    zaczeto robic takie malutkie CD wygodne do przenoszenia
    *** blad ***