  • 1. Data: 2002-03-07 14:13:04
    Temat: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: <z...@p...onet.pl>

    ... telefoniczne jest nieczynne. Prosimy o kontakt W INNYCH GODZINACH.

    Piętnasta zero dwie (przed chwilą) jest niedobra????

  • 2. Data: 2002-03-07 14:20:55
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > ... telefoniczne jest nieczynne. Prosimy o kontakt W INNYCH GODZINACH.
    >
    > Piętnasta zero dwie (przed chwilą) jest niedobra????

    - przepraszam, wcięło gdzieś, że kopiuję to z Forum mBanku.

  • 3. Data: 2002-03-07 14:30:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl>
    > - przepraszam, wcięło gdzieś, że kopiuję to z Forum mBanku.

    masochisci - przeciez i tak wiadomo ze wiekszosc z was pisze o mBanku ;-))
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-03-07 14:33:02
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <z...@p...onet.pl>
    >
    > masochisci - przeciez i tak wiadomo ze wiekszosc z was pisze o mBanku ;-))

    dlatego od nich uciekłem z kasą.

  • 5. Data: 2002-03-07 16:15:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > dlatego od nich uciekłem z kasą.

    I co na 5% negocjowane trzymasz w Pekao ?

  • 6. Data: 2002-03-07 16:32:36
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > I co na 5% negocjowane trzymasz w Pekao ?

    ror 2%
    avista 0%

  • 7. Data: 2002-03-07 16:35:19
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > ror 2%
    > avista 0%

    LOL

  • 8. Data: 2002-03-07 16:41:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ror 2%
    > avista 0%

    Dodaj oplate za prowadzenie i kazda czynnosc - wychodzi na to ze za diabla
    sie nie oplaca tam kasy trzymac.
    Dlatego ja juz namowilem swoich rodzicow zeby w swoim banku nie trzymali
    lokaty tylko gdzie indziej, gdzie maja wyzsze odsetki.

  • 9. Data: 2002-03-07 16:43:44
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > LOL

    i ja na tym trzymam pieniądze.

  • 10. Data: 2002-03-07 16:46:40
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-07 at 17:43 n...@p...onet.pl wrote:

    >i ja na tym trzymam pieniądze.

    To bylo dumne stwierdzenie, czy moze przezyles szok? :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]