  • 1. Data: 2002-03-07 13:30:34
    Temat: Konto w Szwajcarii
    Od: "Okol" <j...@y...com>

    Chcialbym zalozyc soebie konto w Szwajcarii. wkrotce ktow ie, moze zrobi sie
    tu druga Argentyna i tylko patrzec jak banki zaczna upadac. A nie mam
    zamiaru oddac swoich pieniedzy zlodziejom czyli Panstwu. Juz podobno mozna
    sobie zakladac legalnie konta za granica, a nawet jesli nie to co ich to
    obchodzi. Jak toi wykonac. Leciec do Zurichu? Nie chce wiesc forsy ze soba,
    czy jak wezme czek z banku to tam bez problemu wplace i zaloze sobie jakas
    dluzsza lokate?

    Jacek

  • 2. Data: 2002-03-07 13:56:22
    Temat: Re: Konto w Szwajcarii
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Juz podobno mozna
    > sobie zakladac legalnie konta za granica,

    Wlasnie, jak to jest? Juz sie zmienilo, czy jeszcze nie?

    Michal.

  • 3. Data: 2002-03-07 14:12:21
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Wlasnie, jak to jest? Juz sie zmienilo, czy jeszcze nie?

    wchodzi w życie w październiku tego roku