  • Data: 2020-10-26 11:45:13
    Temat: Re: Przenoszenie hipotecznych Pekao SA
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I nie byłoby to złamanie prawa, a jedynie umowy.
    > Ale pewnie wyjdzie na to, że w ogóle nie ma takich zapisów zabezpieczających
    klienta przed sprzedażą wierzytelności. Ciężka sprawa.

    ok, ale jakie jest ryzyko dla klienta?

    zaciągnąłem kredyt na 30 lat, ładnie go spłacam i w 10 roku bank się
    sprzedał do innego banku

    wkurza mnie to, ale nie spłacę, bo nie mam za co lub nie chcę, nie
    refinansuję bo kredyt walutowy

    nowy bank również umowa obowiązuje chociaż może być gorzej z komunikacją
    (vide Raiffeisen i BNP)

    akurat w moim przypadku jest "zysk", bo DB nie prowadzi rorów więc ten
    który miałem w umowie wpisany mogłem bez problemu zamknąć, 12 zł/m-c
    zostaje w kieszeni

    --
    pozdrawiam
    Roberts