  • 1. Data: 2009-06-18 03:57:11
    Temat: Przelewy zdefiniowane - mbank
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    No i widze ze cos jednak spierniczyli mbankowcy.
    Przy duzej liczbie przelewów zdefiniowanych musze przeklikiwac sie przez
    kolejne strony z lista - dotyychczas wszystkie przelewy pojawiały sie na
    ekranie na jednej liscie.
    Mozna jakos zwiekszyc liste przelewów pojawiającą się jednorazowo na
    ekranie?

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta

  • 2. Data: 2009-06-18 04:09:04
    Temat: Re: Przelewy zdefiniowane - mbank
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > ekranie na jednej liscie.
    > Mozna jakos zwiekszyc liste przelewów pojawiającą się jednorazowo na

    no i dalej:
    po wykonaniu przelewu z listy pyta mnie czy dodac odbiorce - po co, skoro
    odbiorca jest juz na liscie i stamtad go wybierałem.

    Klikniecie drugiej opcji czyli powrót zamiast wrzucic mie znowu w formatke
    przelewu wyrzuca mnie na strone główna rachunku. To tez mało intuicyjne. Bo
    skoro powórt, to powrót, czyli formatka wczesniej czyli formatka przelewu.

    Oj, chyba niedokładnie sie wczesniej zmianom przyglądałem - mam wrazenie ze
    zamiast mniej - zrobiło sie wiecej klikania.

    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
    a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

  • 3. Data: 2009-06-18 14:40:39
    Od: " aneczka.jedna" <a...@g...pl>

    Tak sie robi, jak wchodzisz przez przelew jednorazowy.
    Wejdź do odbiorców zdefiniowanych i tam wybierz wykonaj przelew

  • 4. Data: 2009-06-20 19:50:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Tak sie robi, jak wchodzisz przez przelew jednorazowy.
    > Wejdź do odbiorców zdefiniowanych i tam wybierz wykonaj przelew

    sprawdze przy nastepnym przelewie ale generalnie nie sadze - ja zadko robie
    przelewy niezdefiniowane, w tamtym przypadku tez chyba wszystkie były w
    zdefiniowanych.
    Pytanie "czy zapisac?" po wykonaniu "dowolnego" jest oczywiscie jak
    najbardziej na miejscu.

    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...