  • 1. Data: 2004-03-22 14:42:48
    Temat: Przelewy zdefiniowane, hasła i książka adresowa
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść wszystkim

    Od pewnego czasu chodzi mi po głowie pewna myśl. Mianowicie większość
    banków wprowadziła jako formę zabezpieczenia listy haseł
    jednorazowych, oraz przelewy zdefiniowane gdzie takich haseł się nie
    wymaga. Tyle, że mi brakuje czegoś pomiędzy, czegoś w rodzaju "książki
    adresowej".

    Dlaczego? Jeżeli często robię przelewy np. do TPSA to zapewne dodam
    TPSA do listy przelewów zdefiniowanych. Zrobię tak dlatego, żeby nie
    musieć wpisywać za każdym razem tych samych informacji.
    Wtedy po przełamaniu pierwszej bariery (logowania do systemu) ktoś
    może dla kawału przelać wszystkie moje pieniądze do tej instytucji, a
    wtedy już są praktycznie nie do odzyskania.

    "Książka adresowa" działała by jak przelew zdefiniowany, jednak do
    zrobienia przelewu potrzebne byłoby hasło jednorazowe. Co sądzicie o
    takim pomyśle?

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Przysłowia polskie: Tym chata bogata, co ukradnie tata.

  • 2. Data: 2004-03-22 14:45:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RAdek napisał:

    > "Książka adresowa" działała by jak przelew zdefiniowany, jednak do
    > zrobienia przelewu potrzebne byłoby hasło jednorazowe. Co sądzicie o
    > takim pomyśle?

    Takie cus jest w Inteligo od niedawna.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-03-22 14:56:22
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    7...@w...emarketing.pl,
    RAdek <r...@w...emarketing.pl>:

> [...]
    > jednorazowych, oraz przelewy zdefiniowane gdzie takich haseł się nie
    > wymaga. Tyle, że mi brakuje czegoś pomiędzy, czegoś w rodzaju

    A *gdzie* Ci brakuje? "wiekszosc bankow" ma cos takiego. Z moich 4 bankow
    tylko jeden tego nie ma (mBank).

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-03-22 14:57:28
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "RAdek" <r...@w...emarketing.pl> wrote in message
    ..

    > "Książka adresowa" działała by jak przelew zdefiniowany, jednak do
    > zrobienia przelewu potrzebne byłoby hasło jednorazowe. Co sądzicie o
    > takim pomyśle?

    Tak to dziala od jakiegos czasu w Inteligo :)
    K.

  • 5. Data: 2004-03-22 15:05:14
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 22 marca 2004 w pewnym liście napisane było:

    > 7...@w...emarketing.pl,

    > A *gdzie* Ci brakuje? "wiekszosc bankow" ma cos takiego. Z moich 4 bankow
    > tylko jeden tego nie ma (mBank).

    No właśnie w mBanku :) Ale nie słyszałem o takiej opcji wcześniej, więc
    wydawało mi się, że mam oryginalny pomysł :).
    Widzę, że w takim razie trzeba męczyć usilnie mBank.

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Asterix i Obelix: Dwóch ich było więc mieli zdecydowaną przewagę

  • 6. Data: 2004-03-22 15:05:58
    Od: RAdek <r...@w...emarketing.pl>

    CZeść

    Dnia 22 marca 2004 w pewnym liście napisane było:

    > Tak to dziala od jakiegos czasu w Inteligo :)

    Hmm, to inteligo ma duży plus.

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Shrek: Może mnie pocałujesz? Co? Tego umowa nie obejmowała. Może małym druczkiem?

  • 7. Data: 2004-03-22 15:16:33
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RAdek" <r...@w...emarketing.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > "Książka adresowa" działała by jak przelew zdefiniowany, jednak do
    > zrobienia przelewu potrzebne byłoby hasło jednorazowe. Co sądzicie o
    > takim pomyśle?

    W Solo Nordei jest od zawsze, w VW zdaje się też, w Inteligo od niedawna,
    więc wychodzi na to, że tylko BRE jest zacofany ;>

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-03-22 16:00:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Mar 2004 15:42:48 +0100, w
    <7...@w...emarketing.pl>, RAdek
    <r...@w...emarketing.pl> napisał(-a):

    > "Książka adresowa" działała by jak przelew zdefiniowany, jednak do
    > zrobienia przelewu potrzebne byłoby hasło jednorazowe. Co sądzicie o
    > takim pomyśle?

    Można skorzystać z menedżera formularzy, który wypełnia wszystkie pola w
    "jednorazowym przelewie" po wybraniu odpowiedniej pozycji.

  • 9. Data: 2004-03-22 17:58:54
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > Użytkownik "RAdek" <r...@w...emarketing.pl> napisał w
    > wiadomości news:70773762.20040322154248@wytnijto.emarketing.pl.
    ..

    > W Solo Nordei jest od zawsze, w VW zdaje się też, w Inteligo od
    > niedawna, więc wychodzi na to, że tylko BRE jest zacofany ;>

    Ma to też Millennium (można samemu ustawić, czy system ma żądać hasła -
    hasło statyczne), BGŻ (token) i Fortis (hasło i dyskietka).

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 10. Data: 2004-03-22 20:26:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > No właśnie w mBanku :) Ale nie słyszałem o takiej opcji wcześniej, więc
    > wydawało mi się, że mam oryginalny pomysł :).
    > Widzę, że w takim razie trzeba męczyć usilnie mBank.

    W tym przypadku mBank jest "odporny na wiedze". Pisalem do nich o tym
    problemie ponad rok temu, przyjeli, ale widac nie maja zamiaru uwzglednic
    tego przy najblizszej zmianie systemu internetowego. Pozostaje uzywanie
    mBanku do przelewow na wlasne konta, ewentualnie modyfikowanie zlecen
    stalych (tak robia moi koledzy) lub korzystanie z innych bankow, gdzie lista
    odbiorcow to standardowe wyposazenie. Po wprowadzeniu oplat za przelewy bank
    ten stal sie dla mnie nieatrakcyjny i powoli sie z niego wynosze. Chyba inni
    zaczeli robic podobnie, bo otwieranie konta w VWB trwalo 1,5 miesiaca. Na
    szczescie internet daje mozliwosci porownywania ofert i zmiany banku.