    From: RAdek <r...@w...emarketing.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelewy zdefiniowane, hasła i książka adresowa
    Date: Mon, 22 Mar 2004 15:42:48 +0100

    CZeść wszystkim

    Od pewnego czasu chodzi mi po głowie pewna myśl. Mianowicie większość
    banków wprowadziła jako formę zabezpieczenia listy haseł
    jednorazowych, oraz przelewy zdefiniowane gdzie takich haseł się nie
    wymaga. Tyle, że mi brakuje czegoś pomiędzy, czegoś w rodzaju "książki
    adresowej".

    Dlaczego? Jeżeli często robię przelewy np. do TPSA to zapewne dodam
    TPSA do listy przelewów zdefiniowanych. Zrobię tak dlatego, żeby nie
    musieć wpisywać za każdym razem tych samych informacji.
    Wtedy po przełamaniu pierwszej bariery (logowania do systemu) ktoś
    może dla kawału przelać wszystkie moje pieniądze do tej instytucji, a
    wtedy już są praktycznie nie do odzyskania.

    "Książka adresowa" działała by jak przelew zdefiniowany, jednak do
    zrobienia przelewu potrzebne byłoby hasło jednorazowe. Co sądzicie o
    takim pomyśle?

    --
    Pozdrawiam RAdek

    hasło na dziś:
    Przysłowia polskie: Tym chata bogata, co ukradnie tata.