    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy zdefiniowane, hasła i książka adresowa
    Date: Mon, 22 Mar 2004 21:26:48 +0100
    Sender: o...@P...ONET.PL@62.233.222.2

    > No właśnie w mBanku :) Ale nie słyszałem o takiej opcji wcześniej, więc
    > wydawało mi się, że mam oryginalny pomysł :).
    > Widzę, że w takim razie trzeba męczyć usilnie mBank.

    W tym przypadku mBank jest "odporny na wiedze". Pisalem do nich o tym
    problemie ponad rok temu, przyjeli, ale widac nie maja zamiaru uwzglednic
    tego przy najblizszej zmianie systemu internetowego. Pozostaje uzywanie
    mBanku do przelewow na wlasne konta, ewentualnie modyfikowanie zlecen
    stalych (tak robia moi koledzy) lub korzystanie z innych bankow, gdzie lista
    odbiorcow to standardowe wyposazenie. Po wprowadzeniu oplat za przelewy bank
    ten stal sie dla mnie nieatrakcyjny i powoli sie z niego wynosze. Chyba inni
    zaczeli robic podobnie, bo otwieranie konta w VWB trwalo 1,5 miesiaca. Na
    szczescie internet daje mozliwosci porownywania ofert i zmiany banku.