  • 11. Data: 2013-05-12 21:49:25
    Temat: Re: Przelewy zagraniczne i banki posredniczace
    Od: Nika <w...@m...com>

    Nieznamsie, ale czy nie warto sprawdzić sobie listę "banków
    korespondentów" na stronach internetowych tych banków (np.
    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/informacje_o_bank
    u/banki_korespondenci)
    i sprawdzić, czy na którejś z nich nie ma banku, z którego ma pochodzić
    przelew?

    - -

    Nika

  • 12. Data: 2013-05-13 18:06:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 12 May 2013 21:49:25 +0200, Nika napisał(a):

> [...]
    u/
    banki_korespondenci)
    > i sprawdzić, czy na którejś z nich nie ma banku, z którego ma pochodzić

    Z tego co kiedyś czytałem to i tak nie daje nam to 100% pewności, że
    jakiś banków po drodze nie będzie.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2013-05-13 22:38:15
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Z tego co udało mi się dowiedzieć, to bank korespondent służy do zewnętrznej
    kontroli przelewów międzynarodowych. Więc musi być inny niż nadawca i odbiorca.
    Nie widzę profitów w korzystaniu z Citi.

    MichalL