  • 21. Data: 2014-07-14 11:10:52
    Temat: Re: Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 10 Jul 2014 14:23:42 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >No i dopytalem czy aby na pewno bedzie 4900... Oto odpowiedź payu:
    >
    >"Tzw. płatności z ręki otrzymają kod MCC 6051."

    Od czwartku BZWBK myslal nad odpowiedzia na pytanie czy platnosci z
    kodem 4900 i 6051 beda uznane jako bezgotowkowe i bez prowizji. A oto
    odpowiedz:

    "Odpowiedź na pytanie związane z korzystaniem z Pana karty, wymaga
    szczegółowego sprawdzenia. Z uwagi na poufność danych, takiej
    możliwości nie ma na podstawie kontaktu mailowego, dlatego proszę o
    telefoniczny kontakt z doradcami naszego Banku, telefon 1 9999 (+ 48
    61 81 1 9999 ? dzwoniąc z zagranicy), po zgłoszeniu się lektora proszę
    wybrać ? karty płatnicze.

    Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. W razie
    dodatkowych pytań proszę o kontakt.

    Z poważaniem

    Katarzyna Michalska
    Bank Zachodni WBK"
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 22. Data: 2014-07-14 11:36:24
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-07-13 10:39, quiris pisze:
> [...]
    bezgotowkowe, w aliorze bylo tak samo, bo testowalem czy przelew z reki zalapie sie
    na cashback

    > A jaką masz kartę w Citi Visa, czy MasterCard? Mnie naliczono w Citi odsetki za
    "ręczną" transakcję (MCC 6051) na KK MasterCard.

    KK Cita Visa i idzie bez żadnych prowizji

    Marcin "lolekanabolek"

  • 23. Data: 2014-07-21 20:05:33
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 11:36:24 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
    bezgotowkowe, w aliorze bylo tak samo, bo testowalem czy przelew z reki zalapie sie
    na cashback

    za "r�czn�" transakcj� (MCC 6051) na KK MasterCard.

    > KK Cita Visa i idzie bez �adnych prowizji

    Może i coś w tym jest... Z doświadczenia wiem, że w KK Citi MC naliczyli grosze
    odsetek za paju (ale prowizji na szczęście już nie), a w KK Citi Visa już nie
    naliczyli niczego za paju. Dziwne to to.

  • 24. Data: 2014-07-30 22:53:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Przetestowałem, poszło bez prowizji

    WAM