  • 1. Data: 2014-07-08 15:29:33
    Temat: płatność kartą za bilet pks
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    czy udało się wam kiedykolwiek zapłacić
    kartą za bilet PKS (za miesięczny lub za
    jednorazowy)?

  • 2. Data: 2014-07-08 18:10:57
    Temat: Re: płatność kartą za bilet pks
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 8 lipca 2014 15:29:33 UTC+2 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:
    > czy udało się wam kiedykolwiek zapłacić
    >
    > kartą za bilet PKS (za miesięczny lub za
    >
    > jednorazowy)?

    Czy PolskiBus liczy się jako PKS?;)
    ?

  • 3. Data: 2014-07-08 21:24:30
    Od: m...@g...com

    Na Zachodnim w Warszawie bez problemów - za jednorazowy.

    M.

  • 4. Data: 2014-07-09 07:53:49
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-07-08 21:24, m...@g...com pisze:
    > Na Zachodnim w Warszawie bez problemów - za jednorazowy.
    >
    > M.

    Na wielu dworcach można, Kraków, Rzeszów.. Zazwyczaj od jakiejś kwoty
    np. 10 zl, chyba że się coś w tej kwestii zmieniło po nowych stawkach
    interchange.
    W autobusach nie spotkałem się nigdy.

  • 5. Data: 2014-07-09 11:14:03
    Od: Benny <j...@g...com>

    napisał:
    > czy udało się wam kiedykolwiek zapłacić
    >
    > kartą za bilet PKS (za miesięczny lub za
    >
    > jednorazowy)?

    Na Dworcu Zachodnim w Warszawie wielokrotnie, mimo grymasu pani w okienku. W
    autobusach nigdy, a byłby to przełom :)