  • 1. Data: 2014-11-30 11:47:38
    Temat: Przelew w $
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    Witam,

    Jakie są opcje przelewu do USA w $ oprócz paypal, żeby zapłacić
    najmniejszą prowizję bądź jej nie płacić?

  • 2. Data: 2014-11-30 13:38:00
    Temat: Re: Przelew w $
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 30 Nov 2014 11:47:38 +0100, "For@ll"
    <w...@s...info> wrote:

    >Jakie są opcje przelewu do USA w $ oprócz paypal, żeby zapłacić
    >najmniejszą prowizję bądź jej nie płacić?
    https://kantor.aliorbank.pl/info/przelewy
    "możliwość bezpłatnego przesłania wymienionych w Kantorze Walutowym
    środków w walutach obcych na dowolny rachunek w Polsce lub za
    granicą!"
    "system na bieżąco informuje, ile środków w danej walucie możesz
    jeszcze przelać bezpłatnie."

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
    http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie

  • 3. Data: 2014-12-01 08:06:33
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 30.11.2014 13:38, WAM wrote:

> [...]
    > granicą!"
    > "system na bieżąco informuje, ile środków w danej walucie możesz

    Nie do końca jest to darmowe, moze dla mnie ale druga strona tez zaplaci
    za to a tak bym nie chcial...

  • 4. Data: 2014-12-01 13:43:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-01 o 08:06, Forall pisze:

    > Nie do końca jest to darmowe, moze dla mnie ale druga strona tez zaplaci
    > za to a tak bym nie chcial...

    To wybierz opcję kosztów OUR

    --
    Pete

  • 5. Data: 2014-12-01 14:16:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 01 Dec 2014 13:43:57 +0100, Pete <n...@n...com> wrote:

    >To wybierz opcję kosztów OUR
    Sprawdzałeś że nic nie zapłacisz (w ramach licznika zakupionej
    waluty)? Bo w opisie na stronie jest że tylko w SHA jest darmowo:
    "Środki zakupione w Kantorze Walutowym możesz przesyłać bezpłatnie
    przelewem w opcji kosztowej SHA w 3 trybach: zwykłym, pilnym i
    ekspresowym"

    WAM

  • 6. Data: 2014-12-01 14:27:14
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 01.12.2014 14:16, WAM wrote:

> [...]
    > "Środki zakupione w Kantorze Walutowym możesz przesyłać bezpłatnie
    > przelewem w opcji kosztowej SHA w 3 trybach: zwykłym, pilnym i

    Tak to sprawdziłęm, kupiłem mala ilośc waluty i sprawdzałem ile jest
    prowizji przy opcji SHA i BEN i jest dla mnie 0zl.. przy OUR to juz
    kwoty sie robia nieciekawe.. taniej przy tym wychodzi paypal.

  • 7. Data: 2014-12-01 14:28:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-12-01 o 14:27, Forall pisze:

    > Tak to sprawdziłęm, kupiłem mala ilośc waluty i sprawdzałem ile jest
    > prowizji przy opcji SHA i BEN i jest dla mnie 0zl.. przy OUR to juz
    > kwoty sie robia nieciekawe.. taniej przy tym wychodzi paypal.

    Z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością, nie znajdziesz żadnego
    banku z darmową wysyłką waluty inną niż SEPA.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2014-12-01 20:19:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 01.12.2014 o 14:28, Pete pisze:

    > Z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością, nie znajdziesz żadnego
    > banku z darmową wysyłką waluty inną niż SEPA.

    No może mieć jeszcze to szczęście że Alior będzie bankiem korespondentem
    akurat dla danego przelewu i wtedy może pójść rzeczywiście za 0 zł dla
    obu stron. Tylko jak wiemy z tymi bankami korespondencyjnymi to już różnie.

    Xenocide

  • 9. Data: 2014-12-01 22:10:18
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-12-01 20:19, xbartx pisze:

> [...]
    > obu stron. Tylko jak wiemy z tymi bankami korespondencyjnymi to już różnie.

    Bardzo różnie. Wysyłałem USD z konta w USA prowadzonego w Citi do PL.
    Wymyśliłem, że nie będzie tańszej opcji niż wysłać do Citi PL. Z każdym
    transferem oprócz stałej opłaty wysyłającego (biuro maklerskie) 10 USD
    po drodze ubywało 5 USD.

    Z ciekawości raz wysłałem do Aliora. Opłata wysyłającego jako stała
    wciąż wyniosła 10 USD, ale po drodze... nie zniknęło nic.

    Zatem taniej jest wysłać z Citi US do Alior PL niż do Citi PL...

    G.

  • 10. Data: 2014-12-02 03:08:29
    Od: aa <q...@g...com>

    On Monday, December 1, 2014 8:25:59 AM UTC-5, Forall wrote:

    > Tak to sprawdziłęm, kupiłem mala ilośc waluty i sprawdzałem ile jest
    > prowizji przy opcji SHA i BEN i jest dla mnie 0zl.. przy OUR to juz
    > kwoty sie robia nieciekawe.. taniej przy tym wychodzi paypal.

    Do jakiego banku w USA przesylales ?

    .