  • 11. Data: 2014-12-02 18:24:35
    Temat: Re: Przelew w $
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 01.12.2014 o 22:10, gral pisze:

    > Zatem taniej jest wysłać z Citi US do Alior PL niż do Citi PL...

    Dokładnie. Trzeba to samemu sprawdzić bo innej opcji nie ma.

    Xenocide

  • 12. Data: 2014-12-02 20:55:00
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2014-12-02 o 03:08, aa pisze:

    > Do jakiego banku w USA przesylales ?
    >

    > .

    Chciałem to przesłać do chase bank w chicago.

  • 13. Data: 2014-12-02 21:08:43
    Od: k...@g...com

    > Zatem taniej jest wysłać z Citi US do Alior PL niż do Citi PL...
    >
    > G.

    nieprawda!

    Przelewam z CITI USD do CITI PL walute $$ i zadnych prowizji.

    Jesli kogos interesuje przelew bez prowizji do USA ,to chetnie pomoge. Moge zrobic
    przelew na konto bezposrednio z konta amerykanskiego lub wyslac czek. Oczywiscie
    musze otrzymac kwote w zlotowkach na moje polskie konto.

  • 14. Data: 2014-12-03 18:05:43
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Tuesday, December 2, 2014 1:10:04 AM UTC+4, gral wrote:
    [...]
    > Zatem taniej jest wysłać z Citi US do Alior PL niż do Citi PL...
    >
    > G.

    Blad, CGT (Citi Global Transfer) jest darmowe i blyskawiczne. Jak wysylasz normalny
    przelew Citi- Citi to jakies prowizje beda po drodze tak jak piszesz.

    Stiwi.

  • 15. Data: 2014-12-03 20:45:35
    Od: k...@g...com

    On Wednesday, December 3, 2014 12:05:45 PM UTC-5, Stiwi wrote:
> [...]
    przelew Citi- Citi to jakies prowizje beda po drodze tak jak piszesz.

    CGT juz nie sa takie blyskawiczne. Trzeba czekac czasem pare godzin, nawet jak bylo
    milion juz transferow pomiedzy tymi kontami.

    Jak zrobimy przelew (wire transfer) i poda sie CITI US NEW YORK jako bank
    korespondujacy, to nie bedzie prowizji ZADNEJ w opcji CITI USA USD > CITI PL USD.
    Sprawdzalem wiele razy i zwykle w ciagu 2 dni max jest kasa na koncie.