  • Data: 2002-01-10 07:29:23
    Temat: Re: Przelew miedzy wlasnymi rachunkami w Inteligo WAP
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ROBBO" <r...@r...si.ec.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie ma.
    > Spróbuj utworzyć płatność - tylko tak się da...
    > Serwis WAP w ogóle nie jest podpięty do QuickMoney.
    > Poczytaj informacje, które dostałeś w przesyłce startowej, bo Cię zacznę od
    > lamerów wyzywać. ;)

    A co tam jest napisane ze nie mozna miedzy wlasnymi rachunkami przelewac ?
    To chyba nie jest ZADEN problem. O wpisywaniu hasla na WWW nie wspomne
    Zrobienie ograniczenia do 8 znakow jest banalne

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/