  • Data: 2002-01-10 12:04:35
    Temat: Re: Przelew miedzy wlasnymi rachunkami w Inteligo WAP
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ROBBO" <r...@r...si.ec.pl> napisał w wiadomości
    news:a1jub4$drt$1@news.tpi.pl...

    > ja tez :)

    No właśnie. Ale to nie znaczy, że pozwalam na to, aby móc wykonywać przelewy
    na ten rachunek bez podania kodu ze zdrapki...

    KAŻDY nieautoryzowany wypływ środków, na obojętnie jaki rachunek, jest tak
    samo niepożądany.

    To, że akurat jest to płatność, nie znaczy, że nie powinno być pytanie o kod
    ze zdrapki...

    Powiedzmy jakiś podglądacz zerknął na moje hasło a kafejce, czy budce
    telefonicznej. Dostał się na konto, i chce zrobić przelew na siebie... Nie
    potrafi, bo nie zna kodu.
    Ale ze złości przelewa całośc powiedzmy na konto Idei. A ta zaliczy to na
    poczt rachunków za następne 10 lat ;))))

    To, że ja wpiszę rachunek, jako płatnośc, nie znaczy, że temu komuś ufam i
    umożliwiam mniej bezpieczne przelewy na ten rachunek...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl