  • Data: 2002-01-10 09:41:08
    Temat: Re: Przelew miedzy wlasnymi rachunkami w Inteligo WAP
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ROBBO" <r...@r...si.ec.pl> napisał w wiadomości
    news:a1jlq2$l4o$6@news.tpi.pl...

    > To ze da sie wpisac dowolnie dlugie a przciez jest oghraniczone do 8
    > znakow. W wapie nie wpiszesz wiecej znakow.

    Napisz maila na i...@i...pl - na 100% odpowiadają. Nie zauważyłem tego
    problemu, bo mam właśnie hasło 8 literowo-cyfrowe. Ale zaraz sprawdzę...
    I daj znać co Ci odpowiedzieli.

    > Czemu nie ale obawiam sie ze szybko by ci sie karta skonczyla

    To już byłby problem banku, nie mój...

    Ja uważam, że jeżeli ustanawiam płatność, to wcale nie upoważniam kogoś, kto
    jakimś cudem dostanie się na serwis WWW albo telefoniczny do tego, aby mógł
    tam przelać wszystkie moje środki...

    Ja ustanawiam płatność na takiej zasadzie, jak wpisuję numer do książki
    telefonicznej komórki. po prostu żeby go mieć zawsze pod ręką... I w każdej
    chiwi móc coś tam zapłacić...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara