  • Data: 2002-01-10 09:10:26
    Temat: Re: Przelew miedzy wlasnymi rachunkami w Inteligo WAP
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    > ??? Nie rozumiem o czym rozmawiasz?
    > Jakie hasło na WWW??? Ja jakoś nie widzę żadnych kłopotów odnośnie
    > jakichkolwiek haseł...

    To ze da sie wpisac dowolnie dlugie a przciez jest oghraniczone do 8
    znakow. W wapie nie wpiszesz wiecej znakow.

    Wlasnie puscilem przelew z konta na konto w wap 15 minut i nie ma :))

    > No może poza tym, że wolałbym, aby płatności także były potwierdzane kodem z
    > karty kodów...

    Czemu nie ale obawiam sie ze szybko by ci sie karta skonczyla

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/