eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank) › Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank) (OT)
  • Data: 2004-06-15 09:58:49
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank) (OT)
    Od: "yayco" <i...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    OK, nie zgadzam się, ale argumenty (zwłąszcza ryba, której nie umiem łowić a
    kocham jeść) do mnie trafiają.
    Pragnę jednak od razu zaznaczyć, że podobna postawa w wyborach krajowych jest
    dla mnie nie do zaakceptowania, niezależnie od mizerii polskiej sceny
    politycznej. Parę lat temu poszedłem na wybory prezydenckie tylko po to, aby
    skreślić wszystkich kandydatów, głośno mówiąc, że na kurdupli głosował nie
    będę. A na drugą turę pobiegłem żwawo skreślać tylko jednego, ale mi nie
    wyszło.
    Co i lepiej jest bo wolę psioczyć niż się wstydzić. Wygrywanie wyborów w
    Polsce to nie jest lekki chleb, nie jest.
    W tych wyborach zagłosowałem negatywnie - postanowiłem się pozbyć pewnego
    kolegi z pracy, który ma dobre kwalifikacje i obycie w świecie i kandydował z
    listy dasjącej się akceptować, ale jest nudny do bólu i męczy mnie
    nadzwyczaj. Znowu mi się nie udało.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl