eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank) › Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)[OT]
  • Data: 2004-06-15 10:31:40
    Temat: Re: Przekroczenie terminu odpowiedzi na skarge (Multibank)[OT]
    Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
    news:04061511475662@polnews...

    > Nie nazywam i nazwałbym nikogo plebsem, to Twoje określenie nie moje.
    Dobrze

    Nie moje, lecz owego pastora. Ja ograniczyłem się do pospólstwa ;-)

    > Polesia, drogowcy z mazowsza i stolarze z Wrocławia. Wiem, że pochodzenie
    nie
    > ma znaczenia i można sę nauczyć różnych rzeczy (jak otwieranie słabym dwa,

    Chyba jednak trochę ma - pewnych rzeczy trzeba się uczyć przez pokolenia
    (niestety). Spotkałem w życiu trzy albo cztery osoby, które wyrobiły we mnie
    to przekonanie (wraz z odrobiną kompleksu niższości, ale nie było to ich
    celem). Jednak, oczywiście, ludzi można wartościować tylko za to czego sami
    dokonali (lub zaniedbali dokonać).

    > odróżnianie brandy od koniaku i postmodernizmu Sapkowskiego od
    postmodernizmu
    > Bartha. I wiem że te umiejętności nie są w istocie warte funta kłaków.

    Nooo... w samej istocie rzeczy - nie są. Ale zanim do tego dojdzie, to
    jednak potrafią uprzyjemnić czasem życie :))).

    > Nie szło mi zatem o wywyższanie się, ale o nieadekwatność formy protestu
    (z
    > natury swojej stacjonarno - zewnętrznej) do mojej dynamiczno - skrytej
    formy
    > aktywności.

    Aha, czyli chodziło ci o głowologię, rozumiem.

    > Nie potrafię też powstrzymać się od niejakiego dydaktyzmu i wskazywania
    innym
    > jak powinni (wedle mego subiektywnego i nieczęsto podzielanego zdania)
    > postępować wtedy, gdy mają do czynienia z moimi sprawami (rzeczą drugą
    jest,
    > że zapewne podobnie postępują z innymi).

    Ha, ha, ja mam podobnie :)))

    > Jestem też nerwowy i od czasu do czasu potrzebuję "wyszalni" (to z Lema,
    jak
    > wiesz zapewne). W efekcie zamiast się oflagować złożyłem w Multi drugą
    > reklamację, opartą na zarzucie formalnym (naruszenie paragrafu 120
    regulaminu
    > ichniejszego w punktach 3. i 4) i teraz jak będę zły z dowolnego powodu,
    > zamiast wyżywać się na najbliższej rodzinie, zadzwonię sobie do multilinni
    > się wyładuję w ramach abonamentu telefonicznego.

    O, i to było zachowanie godne dżentelmena :)

    > A w kwestii Pratchetta: mam nadzieję, że pamiętasz, że wyjmowanie miecza z
    > kamienia jest łatwiejsze, niż umieszczanie go tamże.

    To Pratchett tak twierdzi :))))) A on wyraźnie podziela poglądy Vimes'a.

    T.