  • 21. Data: 2004-01-22 10:21:58
    Temat: Re: Przedpłacona ING
    Od: "Prof_Ex" <p...@W...gazeta.pl>

    Slawek Kos <s...@p...com> napisał(a):

    [...]
    > Rzeczywiscie musialo to byc zaskoczenie dla nich.

    I bylo. A nie powinno...

    [...]
    > Kazdy inny klient

    Ze slowem "kazdy" tak samo jak ze slowem "zawsze" bylbym
    bardzo ostrozny ;-)

    [...]
    > Ale, nasz klient nasz pannnnn...;-)
    > Pan placi pan ma.

    Dokladnie.
    I niczego wiecej od bankow nie oczekuje.
    Ale w zamian za te wszyskie prowizje i oplaty chcialbym
    byc obsluzony przez kompetentnych ludzi w krotkim czasie...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 22. Data: 2004-01-22 10:28:04
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Prof_Ex wrote:
    > Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > Aby to zrealizowac nalezalo by:
    > 1. Sprawdzic saldo karty w bankomacie ING.
    > (wtedy jeszcze inne kanaly sprawdzenia salda byly niedostepne)
    > 2. Udac sie do domu aby wykonac przelew.
    > 3. Wybrac sie spowrotem do bankomatu ING aby wyplacic pieniadze.
    [...]
    NO tak, zapomniałem, ze ja mam Kartę przedpłaconą w ING Bank OnLine :-)
    no i używam jej tylko do wypład z bankomatów ing( czyli "okrągłych" kwot)

    KJ
    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl