  • 1. Data: 2007-01-19 16:28:06
    Temat: Przedłużenie eMAX lokaty w mBanku -- ?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Dziś dostałem pismo w mBanku, że zawieram z nim w dniu 2006-11-30 (!!! --
    gratulacje za refleks) uwowę o prowadzenie lokaty (zakładałem kiedyś
    antybelkową, nawet nie pamiętam na ile lat, domyślam się że na 5). Domyślam
    się, że chcą abym to przedłużył (dają "aż" 3,10%).
    Oczywiście nie mam zamiaru kontynuować tego -- i tu pojawia się pytanie. Co mi
    zrobią jak ją zerwę teraz? Co zrobią jak zerwę po naliczeniu kwartalnych
    odsetek (2007-02-28). Rozumiem, że belkowego i tak mi nie naliczą, bo okres 5
    lat już minął?

  • 2. Data: 2007-01-19 19:37:19
    Temat: Re: Przedłużenie eMAX lokaty w mBanku -- ?
    Od: "Anna" <a...@r...pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
[...]

    hmmm...jezeli chodzi o belke w momencie wyjscia napewno ją zapłacisz nie ma
    innego wyjscia nie wiem kto tobie powiedzial ze belki nie bedziesz placil
    belki nie placiłes w momencie trwania programu tylko nie wiadomo co za
    lokate miałes.

  • 3. Data: 2007-01-20 10:43:29
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > innego wyjscia nie wiem kto tobie powiedzial ze belki nie bedziesz placil
    > belki nie placiłes w momencie trwania programu tylko nie wiadomo co za

    jak to na pewno zapłaci belkowe?
    jezeli założył lokatę przed wprowadzeniem tego podatku to go nie
    zapłaci, bo prawo nie działa wstecz...po to wlasnie były tworzone to
    wszystkie antybelkowe lokaty

    myślę, że najlepiej zakończyć lokatę po naliczeniu odsetek i wpłacić
    kasę na eMax + lub zainwestować w fundusze (nawet pieniężne są lepsze od
    lokaty)!

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-20 11:40:05
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

[...]

    A moze po prostu zgłaszłes na mlini chęć otwarcia lokaty emax Plus (kiedys
    ich nie było) a tylko papierowa umowa dotycząca otwarcia tego rachunku teraz
    tak poźno przyszła.

    Pozdrawiam
    axell