  • 1. Data: 2007-01-19 17:16:58
    Temat: Fundusze w Skandii
    Od: "kasikd1" <k...@o...pl>

    Witam,

    w czy warto inwestować w fundusze w Skandii za pośrednictwem i
    wsparciu Open Finance czy tez lepiej zaryzykować (i dokształcić
    się) i inwestować samodzielnie

    Doradca twierdzi, że srednia stopa zwrotu z portfela to ok. 8%.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-19 17:46:31
    Temat: Re: Fundusze w Skandii
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Jan 2007 09:16:58 -0800, "kasikd1" <k...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >się) i inwestować samodzielnie
    >
    >Doradca twierdzi, że srednia stopa zwrotu z portfela to ok. 8%.

    Najpierw zrozum czym się różni ich oferta od "normalnego" inwestowania w
    fundusze, to dalej już jakoś pójdzie. :) Podpowiem: minimalny okres inwestycji.

    Jeśli interesuje cię inwestowanie jako takie, a nie specyficzne cechy ich
    produktów (choćby dostęp do funduszy zagranicznych), to może znajdziesz inną
    ofertę, która nie uwiąże cię do nich na naście lat?

  • 3. Data: 2007-01-20 10:40:45
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > się) i inwestować samodzielnie
    >
    > Doradca twierdzi, że srednia stopa zwrotu z portfela to ok. 8%.

    doradca twierdzi, a jaką daje gwarancję, że będzie to 8% (brutto czy netto)?
    na czym ma polegać ich wsparcie?

    pamiętaj, że tam zapłacisz prowizję na starcie, więc inwestowanie na
    krótko się NIE OPŁACA

    IMHO
    lepiej zdywersyfikowac portfel i zainwestowac samemu, im dluzszy
    horyzont inwestycyjny tym większą część inwestujesz w fundusze akcyjne

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-22 22:20:39
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    Skandię sobie podaruj w tej kategorii leszy jest Aegon - ma niższe koszty.

    Wbrew wielu opiniom polecam Ci ten sposób inwestowania. Trafiłeś na bardzo
    uczciwego doradcę - 8 % to bardzo "bezpieczne" założenie. Myślę że będzie
    więcej na F.Akcyjnych.

    Pozdrawiam

    ps.com...