    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przedłużenie eMAX lokaty w mBanku -- ?
    Date: Sat, 20 Jan 2007 11:43:29 +0100

    > Dziś dostałem pismo w mBanku, że zawieram z nim w dniu 2006-11-30 (!!! --
    > gratulacje za refleks) uwowę o prowadzenie lokaty (zakładałem kiedyś
    > antybelkową, nawet nie pamiętam na ile lat, domyślam się że na 5). Domyślam
    > się, że chcą abym to przedłużył (dają "aż" 3,10%).
    > Oczywiście nie mam zamiaru kontynuować tego -- i tu pojawia się pytanie. Co
    > mi
    > zrobią jak ją zerwę teraz? Co zrobią jak zerwę po naliczeniu kwartalnych
    > odsetek (2007-02-28). Rozumiem, że belkowego i tak mi nie naliczą, bo okres
    > 5
> [...]

    jak to na pewno zapłaci belkowe?
    jezeli założył lokatę przed wprowadzeniem tego podatku to go nie
    zapłaci, bo prawo nie działa wstecz...po to wlasnie były tworzone to
    wszystkie antybelkowe lokaty

    myślę, że najlepiej zakończyć lokatę po naliczeniu odsetek i wpłacić
    kasę na eMax + lub zainwestować w fundusze (nawet pieniężne są lepsze od
    lokaty)!

    pozdr.
    RobertS