  • 1. Data: 2007-01-19 15:31:34
    Temat: Kredyt w PKO
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    Co myślicie o kredycie hipotecznym w PKO, na co zwrócić uwagę, są dość
    drodzy 1.8 % prowizji za udzielenie kredytu( za pośrednictwem openn finance)
    oraz marża 1,12, na co patrzeć przy podpisywaniu umowy jakie macie z nimi
    doświadczenia?
    Z góry dzięki za każdą podpowiedź gdyż w poniedziałek chcę podpisać z nimi
    umowę

    Pozdrawiam Adrian

  • 2. Data: 2007-01-20 07:10:39
    Temat: Re: Kredyt w PKO
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Adi <a...@o...pl> wrote:

    > Co my?licie o kredycie hipotecznym w PKO, na co zwr?ci? uwag?, s? do??
    > drodzy 1.8 % prowizji za udzielenie kredytu( za po?rednictwem openn finance)
    > oraz mar?a 1,12, na co patrze? przy podpisywaniu umowy jakie macie z nimi
    > do?wiadczenia?
    > Z g?ry dzi?ki za ka?d? podpowied? gdy? w poniedzia?ek chc? podpisa? z nimi
    > umow?

    drigi faktycznie, powinno dac sie zjechac z prowizja < 1.5%, zwlaszcza jak wezmiesz
    cos do kredytu (ibezpieczenie, superkonto, karte kredytowa), policz czy sie oplaca i
    ponegocjuj bo marza nieprzyzwoicie wysoka.

    Wwieslaw

  • 3. Data: 2007-01-20 07:37:37
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Adi wrote:
> [...]
    > oraz marża 1,12, na co patrzeć przy podpisywaniu umowy jakie macie z nimi

    Olej Opena i idz bezposrednio do oddzialu - najlepiej jakiegos duzego w
    ktorym sa ludzie od podejmowania decyzji.
    Ja polazlem i w PLN na dzien dobry zaproponowali mi 0,75% prowizji i
    0,87% marzy, chociaz warunkiem do tego bylo wziecie jeszcze karty
    kredytowej.
    Dla CHF zaproponowali 0% prowizji i 1,39% marzy z podobnym warunkiem, co
    i tak wydaje mi sie oferta raczej slaba na tle konkurencji. Aktualnie
    rozwazam jeszcze mbank (1,3% marzy, 0% prowizji i ubezpieczenie 1,5%
    kwoty kredytu za 2 lata) lub polbank (1,5% prowizji, marza 1,2% i zero
    ubezpieczenia niskiego wkladu wlasnego). Rzecz dotyczy kredytu na prawie
    400 tys. zl.

    Jarek

  • 4. Data: 2007-01-20 13:19:54
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    rzecz w tym że wszystko już zalatwione a w ty banku pracuje zona Pana z open
    finance i nie ma możliwosći załatwiania nic bez opebn finance, a jak pódjdę
    do innego oddziału to czy będe musiał skladać wszystko od nowa czy to mają
    gdzieś w bazie? nie mam czasu na czekanie kolejnego miesiąca z ponownym
    rozpatrzeniem :(
    Adi

  • 5. Data: 2007-01-20 14:34:16
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Adi wrote:
> [...]
    > gdzieś w bazie? nie mam czasu na czekanie kolejnego miesiąca z ponownym

    No to masz pecha.
    Wlasnie wrocilem z kolejnej tury negocjacji w PKO BP. Skonczylo sie na
    kredycie 420 tys, prowizja 0,8%, marza 1,24%, niestety musze na wlasny
    koszt zrobic operat szacunkowy. Dodatkowo jest warunek otworzenia konta
    gold i wziecia karty kredytowej, ale z karty mozna po miesiacu
    zrezygnowac a konto u nich juz mam wiec moze tez sie uda otworzyc drugie
    a po miesiacu je zamknac :) A jak nie to jakos przeboleje te 16 zl/mc
    wliczajac je do raty kredytu :)

    Pozdr.
    Jarek

  • 6. Data: 2007-01-20 17:37:52
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    marża 1.2 :( tragedia ja mam 1,1, to już wolę tą rozizję 1000 zl wiecej
    zapłacić

  • 7. Data: 2007-01-21 07:41:42
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Adi wrote:
    > marża 1.2 :( tragedia ja mam 1,1, to już wolę tą rozizję 1000 zl wiecej
    > zapłacić

    1,2% to nie jest tragedia, malo gdzie tyle chca dac. Ale jak mi powiesz
    gdzie dzis daja 1,1% to natychmiast ide do nich skladac wniosek.

    Pozdr.
    Jarek

  • 8. Data: 2007-01-21 07:44:28
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Adi wrote:
    > marża 1.2 :( tragedia ja mam 1,1, to już wolę tą rozizję 1000 zl wiecej
    > zapłacić

    Aha, mowie o sytuacji z 0% wkladem wlasnym :)

    Jarek

  • 9. Data: 2007-01-21 08:11:32
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    aha no to tzeba było tak odrazu rzeczywiście poniżej 1.1 % nie zejdziesz, ja
    mam wkład łasny ponad 60 %

  • 10. Data: 2007-02-06 02:12:07
    Od: "Diablos" <praca[malpka]4am.pl>

    Ja mam w Nordea kredyt CHF bez wkładu własnego: libor + 1,1 marży
    (wynegocjowane z bodajze z 1,3). Minusem jest 2% prowizja lecz
    wynegocjowałem do 1,5%.
    Czyli da rade...
    Aha bralem kredyt 210 tys
    pozdrawiam