  • 1. Data: 2007-01-19 14:27:55
    Temat: Konto bez możliwości debetu.
    Od: "Gabriel" <gabrielgabrielgabrielTOITAKNIE TEN MAIL@wp.pl>

    Witam, jaki bank oferuje konto z kartą ale bez żadnej możliwości zrobienia
    debetu?
    No ew. jak oplaty zjedza kase to taki debet jeszcze ujdzie , ale np w
    inteligo
    jak blokuje kase to potem odblokowuje na kilka min zanim ją zje i wtedy
    można
    wyplacic ja drugi raz. A szukam konta, prostego i łatwego :) czyli dostep
    przez internet wystarczy jesli bedzie do podgladu salda, karta platnicza i
    to wszystko :)

  • 2. Data: 2007-01-19 14:46:46
    Temat: Re: Konto bez możliwości debetu.
    Od: Krzysztof <k...@s...com>

    Gabriel wrote:

    > inteligo
    > jak blokuje kase to potem odblokowuje na kilka min zanim ją zje i wtedy
    > można
    > wyplacic ja drugi raz. A szukam konta, prostego i łatwego :) czyli dostep

    [...]

    Eeee.. inteligo to ma odwrotny feler. Przez kilka minut pojawia sie
    obciazenie i jednoczesnie masz blokade... wiec przez te kilka minut masz
    mniej niz normalnie. Po jakiejs chwili blokada jest zdejmowana i
    wszystko wraca do normalnosci.

    Nieplanowany debet wiec jest trudno zrobic..

    --
    Krzysztof
    noSiG

    "I'm a great believer in luck, and I find the harder I work the more I
    have of it."
    Thomas Jefferson (1743 - 1826); 3rd president of US.

  • 3. Data: 2007-01-19 15:18:10
    Od: "Gabriel" <gabrielgabrielgabrielTOITAKNIE TEN MAIL@wp.pl>

> [...]
    > wraca do normalnosci.
    >
    > Nieplanowany debet wiec jest trudno zrobic..

    zalozmy ze jakims cudem mam dostep do Twego konta w inteligo bez karty kodow
    + dostep do karty.
    Na rachunku masz 5tys zl. W sobote wplacam do kasyna 5tys wszstko
    przegrywam,
    czekam do nastepnej soboty kiedy to na jakis czas sciagaja blokade z
    zablokowanych 5tys
    i znow wplacam, Po jakims czasie patrzysz a tam -10tys od stanu
    poczatkowego.

  • 4. Data: 2007-01-19 15:35:18
    Od: Krzysztof <k...@s...com>

    Gabriel wrote:

> [...]
    > zablokowanych 5tys
    > i znow wplacam, Po jakims czasie patrzysz a tam -10tys od stanu

    Nienienie :) Nie zrozumiales mnie. Zazwyczaj jednoczesnie masz
    obciazenie i blokade. Czyli przy Twoim przykladzie poczatkowo mam 5000.
    Robisz platnosc -5000 = 0 na koncie. Po jakims czasie platnosc jest
    rozliczana wiec zciagane jest -5000, ale poniewaz masz caly czas blokade
    wiec dostepnych srodkow jest -5000. Po paru minutach zdejmowana jest
    blokada (na -5000) i stan srodkow wraca do 0.

    Jedyna mozliwoscia kiedy mozna powtornie wykorzystac srodki jest
    przypadek gdy sklep nie zrobi obciazenia w terminie blokady. Wtedy
    blokada automatycznie zostaje zdjeta (po jej terminie waznosci), a
    obciazenie robione jest kiedys tam. Nie zalezy to jednak od inteligo
    tylko od sprzedawcy.

    Pozdrawiam
    K.

  • 5. Data: 2007-01-19 19:29:11
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia Fri, 19 Jan 2007 15:27:55 +0100, Gabriel napisał(a):

> [...]
    > przez internet wystarczy jesli bedzie do podgladu salda, karta platnicza i

    Z tych najtańszych to np. Lukas e-konto, mBank chyba też e-konto :)

  • 6. Data: 2007-01-19 21:31:31
    Od: "Gabriel" <gabrielgabrielgabrielTOITAKNIE TEN MAIL@wp.pl>

> [...]
    > automatycznie zostaje zdjeta (po jej terminie waznosci), a obciazenie
    > robione jest kiedys tam. Nie zalezy to jednak od inteligo tylko od

    to o czym ja pisalem jest zawsze w przypadku kasyn i zakupow zagranicznych,
    tego jestem pewien w 100% :)
    Czy nie zalezy od inteligo? hmmm to moze od Visa?
    nie pamietam czy tez wplywu na chwilowe opoznienie nie mialo to , ze w
    weekend blokada schodzila