  • 1. Data: 2006-02-14 20:48:03
    Temat: Przechowywanie danych karty przez sklep
    Od: "piotrek" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    interesuje mnie kwestia przechowywania danych karty przez sklep internetowy, w
    ktorym ta karta place. W jaki sposob to sie odbywa, jak dlugo te dane sa
    przechowywane, jak sa zabezpieczone i jak prawnie jest to uregulowane? Mam na
    mysli takie sklepy, w ktorych placi sie bezposrednio na stronie sklepu bez
    posrednictwa centrow rozliczeniowych.
    dziekuje za odpowiedzi
    piotrek

  • 2. Data: 2006-02-14 20:50:11
    Temat: Re: Przechowywanie danych karty przez sklep
    Od: "maZZi" <m...@f...net>

    Użytkownik "piotrek" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > interesuje mnie kwestia przechowywania danych karty przez sklep
    > internetowy, w

    Ustawa zabrania przechowywania wogóle.Tylko w momnencie autoryzacji.

    mz

  • 3. Data: 2006-02-14 20:51:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    piotrek napisał(a):

    > W jaki sposob to sie odbywa,

    W taki sposób, w jaki zechce sklep.

    > jak dlugo te dane sa
    > przechowywane,

    Tak długo, jak zechce sklep.

    > jak sa zabezpieczone

    Tak, jak zechce sklep.

    > i jak prawnie jest to uregulowane?

    Nijak.

  • 4. Data: 2006-02-14 20:56:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    maZZi napisał(a):

    > Ustawa zabrania przechowywania wogóle.Tylko w momnencie autoryzacji.

    Poproszę o wskazanie palcem odpowiedniego zapisu.

  • 5. Data: 2006-02-14 20:56:09
    Od: "piotrek" <w...@g...pl>

    maZZi <m...@f...net> napisał(a):

    > Ustawa zabrania przechowywania wogóle.Tylko w momnencie autoryzacji.
    >
    > mz

    Interesuje mnie wlasnie dokladnie jaka ustawa i w ktorym miejscu?

  • 6. Data: 2006-02-14 21:01:01
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 21:56, kiedy Wojciech Nawara
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Poproszę o wskazanie palcem odpowiedniego zapisu.

    Z koliną będziesz rozmawiał? Naprawdę?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 7. Data: 2006-02-14 21:06:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    yayco napisał(a):

    > Z koliną będziesz rozmawiał? Naprawdę?

    Grrr. Cholera się coraz lepiej maskuje, a nie chce mi się rozpoczynać
    czytania posta od nagłówków. ;-)

    Ale i tak go lubię. ;o)

  • 8. Data: 2006-02-14 21:22:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    [...]

    > Ale i tak go lubię. ;o)
    A skąd wiesz że to "on" :-P
    KJ

  • 9. Data: 2006-02-14 21:22:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojciech Nawara wrote:

    > W taki sposób, w jaki zechce sklep.

    > Tak długo, jak zechce sklep.

    > Tak, jak zechce sklep.

    > Nijak.

    i to jest właściwa odpowiedź :)

  • 10. Data: 2006-02-14 21:54:01
    Od: Glenn <n...@p...pl>

    Użytkownik yayco napisał:
    > Zegar systemowy wskazywał 2006-02-14 21:56, kiedy Wojciech Nawara
    > zdecydował(a) się stwierdzić,że:

    > Z koliną będziesz rozmawiał? Naprawdę?

    Ty możesz, to co Wojtkowi będziesz żałował :-) Niech se ma ;-)