  • 1. Data: 2003-05-14 16:49:04
    Temat: Prowizja w PKO BP-Kredyt w walucie
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy wiecie ile wynosi prowizja od kwoty kredytu miszkaniowego w wysokości
    100.000 zl udzielonego w CHF? Mi proponuja 3%, czy istnieje mozliwosc
    negocjacji ?

  • 2. Data: 2003-05-14 16:52:42
    Temat: Re: Prowizja w PKO BP-Kredyt w walucie
    Od: m...@o...pl

    > Czy wiecie ile wynosi prowizja od kwoty kredytu miszkaniowego w wysokości
    > 100.000 zl udzielonego w CHF? Mi proponuja 3%, czy istnieje mozliwosc
    > negocjacji ?
    Istnieje - z wiadomym skutkiem - odmownym. Prowizje sa ustalane "z tabelki" na
    podstawie kwoty, czasu kredytowania, posiadania u nich rachunku, rodzaju waluty.
    Mi zawolali 2% duzo wieksza kwota, w PLN.
    pozdr

  • 3. Data: 2003-05-14 17:04:24
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    waluty.
    > Mi zawolali 2% duzo wieksza kwota, w PLN.

    Zgadzam sie z Toba.W zlotowkach rowniez mi proponuja 2%, lecz chodzi mi o
    kredyt w CHF.W tabeli w internecie sa widelki od 2 do 3,5 %( jesli chodzi o
    franki)

  • 4. Data: 2003-05-15 16:29:41
    Od: k...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2003-05-16 06:33:47
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    A moze poszukajcie innego banku a nie tak "zlodziejskiego". I radze pomyslec
    jednak nad kredytem w PLN. Przy walutowych sa widelki kursowe ktore powoduja
    ze bank moze sterowac faktycznym oprocentowaniem w przyszlosci.
    Czy macie mozliwosc wyboru w ktorym dniu miesiaca bedziecie splacac rate?
    Jesli ten dzien narzuca wam bank to mozecie byc pewni ze bedzie w tym dniu
    manipulowal kursem sprzedazy.

  • 6. Data: 2003-05-16 11:48:28
    Od: "Tomek" <tomek(no_spam)@poczta.polhost.pl>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jesli ten dzien narzuca wam bank to mozecie byc pewni ze bedzie w tym dniu

    Nie taki złodziejski ten bank.
    Własnie zaproponowali mi prowizję 1,2 % przy kredycie "Własny Kąt" - w Euro.
    Wystarczy ich o to poprosić

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 7. Data: 2003-05-16 14:10:42
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    To sporo, bo w lepszych bankach mozna dostac 1% a nawet mniej. Zwroc uwage
    jakie maja widelki kursowe .
    Sa szersze niz w innych bankach.
    Tylko po co bierzesz kredyt w Euro. To najgorsze rozwiazanie jakie mozna
    wybrac.

  • 8. Data: 2003-05-16 14:24:02
    Od: "Tomek" <tomek(no_spam)@poczta.polhost.pl>

    W moim przypadku to najlepsze rozwiązanie z możliwych.
    Wynagrodzenie otrzymuje w Euro.

  • 9. Data: 2003-05-17 22:00:09
    Od: a...@p...onet.pl

    > W moim przypadku to najlepsze rozwiązanie z możliwych.
    > Wynagrodzenie otrzymuje w Euro.

    A pracujesz za granica czy w Polsce? Rozwin troche temat, bo tez dostaje
    wyplate w walucie na konto i wkrotce bede starac sie o kredyt.
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2003-05-18 10:31:07
    Od: "Tomek" <tomek(no_spam)@poczta.polhost.pl>

    > A pracujesz za granica czy w Polsce? Rozwin troche temat, bo tez dostaje
    > wyplate w walucie na konto i wkrotce bede starac sie o kredyt.
    > Pozdrowienia
    >
    > --

    Pracuje w Polsce dla firmy francuskiej - prow. dział.gosp.
    Przelewy dostaję w Euro - firmowe konto walutowe ----> ROR walutowy ----->
    ------> autospłata kredytu w Euro.
    Cała procedura jeszcze się nie rozpoczęła ale tak to będzie wyglądać.