  • 1. Data: 2003-05-14 17:25:16
    Temat: Do przyjaciol - prosba o pomoc
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Ta wiadomosc jest przeznaczona dla moich przyjaciol mogacych mi pomoc.

    Tak sie sklada, iz poszukuje pracy. Jesli jestescie w stanie mi w
    jakikolwiek sposob pomoc - moze ktos szuka do pracy osoby inteligentnej, na
    poziomie, z duza wiedza i dobrymi kontaktami ;-) - to prosze o kontak na
    priv.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich

    Jacek Maliszewski (Malin)
    Szczecin, 14 maja 2003

  • 2. Data: 2003-05-14 20:36:52
    Temat: Re: Do przyjaciol - prosba o pomoc
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    czesc;

    Ty tez :-(((.... Trzymaj sie i glowa do gory, bedzie dobrze.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje