  • 11. Data: 2003-05-18 12:47:21
    Temat: Re: Prowizja w PKO BP-Kredyt w walucie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Darek" <g...@p...fm> writes:

    > To sporo, bo w lepszych bankach mozna dostac 1% a nawet mniej. Zwroc uwage
    > jakie maja widelki kursowe .
    > Sa szersze niz w innych bankach.
    > Tylko po co bierzesz kredyt w Euro. To najgorsze rozwiazanie jakie mozna
    > wybrac.

    Dlaczego tak uwazasz? Za kilka lat oprocentowanie w euro bedzie takie
    samo jak w zlotowkach. Ale za kilka lat przypuszczalnie bedziemy
    w eurolandzie, co zlikwiduje "widelki" i ryzyko kursowe. No i naturalnie
    dla wielu osob kredyt w zlotowkach to wieksze ryzyko kursowe niz
    w przypadku euro. Mozna takze spekulowac nt. przyszlych kursow.

    Rozne sa mozliwosci i rozne sytuacje kredytobiorcow.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 12. Data: 2003-05-18 14:02:22
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pracuje w Polsce dla firmy francuskiej - prow. dział.gosp.
    > Przelewy dostaję w Euro - firmowe konto walutowe ----> ROR walutowy ----->
    > ------> autospłata kredytu w Euro.
    > Cała procedura jeszcze się nie rozpoczęła ale tak to będzie wyglądać.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > witaj Tomaszu! zapewne zaproponowali ci taka prowizje, poniewaz nalezych do
    VIP-ow i wzieles wysoka kwote kredytu. W moim banku praktycznie nie chca
    rozmawiac o nizszej prowizji, ZADAJA 2% od k. zlotowkowego i 3% od walutowego.

  • 13. Data: 2003-05-18 16:26:44
    Od: "Tomek" <tomek(no_spam)@poczta.polhost.pl>

    > VIP-ow i wzieles wysoka kwote kredytu. W moim banku praktycznie nie chca
    > rozmawiac o nizszej prowizji, ZADAJA 2% od k. zlotowkowego i 3% od
    walutowego.

    > --

    Masz rację założyłem VIP-owe "Złote Konto" (podpowiedziala mi pani w
    oddziale).
    Oprocz tego napisałem do dyrektora pismo z prośbą m.in. o niską prowizję.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2003-05-21 19:32:13
    Od: k...@p...onet.pl

    Reasumując, uważajcie na prowizje przyznawana przez bank PKO BP.kazdy oddział
    ma indywidualne kryteria , komu przyznac wyższa a komu niższą prowizje. Nie
    jest prawdą , że niższa prowizja jest tylko dlaVIp-ów.